אלו הם מלונות היוקרה הטובים ביותר בורשה ל-2023

אילו מלונות יוקרה בורשה המטיילים הישראלים הכי אהבו? מה הם כוללים והיכן הם ממוקמים בעיר? וכמובן, מה המחירים הממוצעים (רמז: הרבה יותר זול מאילת!). אתר "מלונות 5 כוכבים בלבד" עם כל הפרטים על מלונות היוקרה הטובים ביותר בורשה.


אלו הם מלונות היוקרה הטובים ביותר בורשה ל-2023
  
העיר ורשה (Warsaw) היא גן עדן לחובבי מלונות הלוקשרי. אמנם היא מציעה מספר יחסית קטן של מלונות 5 כוכבים מפוארים, אך אותם מלונות מציעים שירות יוקרתי ומפואר ביותר כאשר המחירים הם של מלונות 2 כוכבים באילת במקרה הטוב.

מלונות היוקרה המומלצים של ורשה מציעים בראש ובראשונה מיקום מעולה, כאשר ברוב המקרים מדובר על מרחק הליכה מהעיר העתיקה של ורשה שנחשבת לנקודת עוגן מעולה לתיירים בעיר. מלונות אלו מציעים גם לרוב מועדוני ספא מפוארים עם בריכה, עיצוב מוקפד וארוחות מעולות.

מטיילים ישראלים רבים לא חושבים פעמיים ובוחרים לבלות את החופשה שלהם בורשה במלונות היוקרה של העיר ונהנים מחופשה ברמה גבוהה מאוד ובמחירים נמוכים ביותר. אז אילו מלונות יוקרה בורשה זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת וכמה הם יעלו בתקופת התיירות הקרובה? התוצאות לפניכם.

5 מלונות היוקרה בורשה הטובים ביותר לפי טריפ אדווייזר


להלן 5 מלונות הפאר הטובים ביותר בורשה שזכו בדירוגים הגבוהים ביותר על פי אלפי ביקורות גולשים באתר התיירות המוביל והגדול בעולם "טריפ אדווייזר" בקטגוריית מלונות היוקרה:

  1. מלון ריאלטו ורשה (Hotel Rialto)
  2. מלון H15 בוטיק ורשה (H15 Boutique)
  3. מלון אינטרקונטיננטל ורשה (InterContinental Warszawa)
  4. מלון בריסטול ורשה (Hotel Bristol Warsaw)
  5. מלון ממזון ורשה (Mamaison Hotel Le Regina Warsaw)
  6.  

החל מ-450 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות היוקרתיים ביותר בורשה ב-2023?


כאמור, מלונות היוקרה של ורשה מציעים מחירים זולים מאוד ביחס לכל עיר בירה גדולה בעולם ואין ספק שזוהי אחת מהסיבות שמטיילים רבים בוחרים בורשה כיעד מועדף לחופשה.

מבדיקה מעמיקה שערכנו באתרי השוואת מחירים מובילים מצאנו כי המחירים של מלונות 5 הכוכבים הטובים של ורשה מתחילים בכ-450 ש"ח לזוג ללילה בתקופת הקיץ של יולי אוגוסט, בעונות החגים סוכות וראש השנה ובעונת החורף. בפסח ובחודש אפריל לעומת זאת, המחירים גבוהים במקצת ומתחילים באיזור ה-650 ש"ח בממוצע בקיץ זוג ללילה.

מלונות יוקרה בורשה המומלצים ביותר ב-2023


להלן רשימה של מלונות 5 הכוכבים היוקרתיים הטובים ביותר בורשה שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים מאוד:

מלון H15 בוטיק ורשה (H15 Boutique)
     
מלון 5 הכוכבים H15 בורשה הוא ללא ספק אחד המלונות היוקרה הטובים ביותר בורשה. המלון דורג במקום השני באתר טריפ אדווייזר ובמקום הראשון בקטגוריית מלונות היוקרה של ורשה באתר בוקינג.קום עם ציון מעולה של 9.4.

המלון, שגם זכה להמלצות רבות ברשת עבור משפחות עם ילדים, נמצא במיקום מעולה במרכז העיר ומציע 48 סוויטות המעוצבות בקפידה בדרגות אירוח שונות וכוללות פינת ישיבה, כספת, טלוויזיה עם ערוצי לווין, מכונת קפה ואינטרנט אלחוטי בחינם. חלק מהסוויטות כוללות מרפסת וחלקן אף כוללות 2 חדרי שינה שמתאימות למשפחות עם ילדים.

המלון מציע מסעדה איכותית, בר משקאות ושירות הסעות הלוך חזור לנמל התעופה. תחנת הרכבת המרכזית של ורשה נמצאת במרחק של כק"מ מהמלון.

מטיילים ישראלים רבים שכבר הספיקו ללון במלון העניקו למלון ציונים מעולים על מיקום מעולה, שירות אדיב, חדרים מרווחים וגדולים וארוחת בוקר מצויינת. המחיר הממוצע במלון עומד על כ-500 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד


מלון אינטרקונטיננטל ורשה (InterContinental Warszawa)

  
מלון אינטרקונטינטל ורשה השייך לרשת היוקרה המפורסמת, הוא כנראה מלון היוקרה בורשה המועדף והמומלץ ביותר בקרב המטיילים הישראלים. באתר בוקינג למשל, קיבל המלון מעל 130 ביקורות ממטיילים מישראל שהרעיפו שבחים רבים על המלון בכל פרמטר אפשרי וזכה שם לציון מעולה של 9.2. גם באתר טריפ אדוויזר דורג המלון במקום ה-3 בקטגוריית מלונות היוקרה של ורשה ובמקום ה-4 בכלל מבין בכל מלונות ורשה שבאתר. גם סלבריטאים רבים מרחבי העולם נוהגים לפקוד את המלון בקביעות.

המלון עצמו שוכן במבנה רב קומות מרהיב ומודרני ונמצא במיקום מעולה של העיר המשקיף על ארמון התרבות והמדע. המלון מפואר ביותר ומעוצב בקפידה רבה ותוכלו למצוא בו 2 מסעדות איכותיות ומועדון ספא עם בריכה הממוקם בקומות הגבוהות של המלון עם נוף מקסים של ורשה הנשקף ממנו.

ישנם מעל 400 חדרים במלון המחולקים לחדרים זוגיים וחדרי דלוקס עם גישה לטרקלין אקזיוקטיב. אין ספק שמדובר באחד ממלונות היוקרה הטובים ביותר של ורשה שמציע מחירים ממוצעים "מגוחכים" של כ-500 ש"ח לזוג ללילה. מחיר חדרי הדלוקס מתחיל בממוצע ב-700 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלון ריאלטו ורשה (Hotel Rialto)
  
אם ביקורות הגולשים של אתר טריפ אדווייזר היא פקטור חשוב עבורכם, מלון ריאלטו הוא מלון היוקרה הטוב ביותר בורשה. גם באתר בוקינג דורג המלון בין המקומות הראשונים עם ציון מעולה של 9.2 על סמך כ-1500 חוות דעת מאומתות כולל חוות דעת ממטיילים ישראלים.

מלון זה הוא מלון בוטיק 5 כוכבים ויוקרתי ביותר המציע סה"כ 44 חדרים. המלון שוכן במבנה מהודר ומפואר הממוקם במרכז העיר ובמרחק של כ-10 דקות נסיעה מהעיר העתיקה של ורשה. מלון זה מעוצב במחשבה תחילה בסגנון אומנותי וקלאסי וכך גם חדרי המלון אשר כוללים גם מיני בר ופינת ישיבה.

המלון מציע גם ארוחות בוקר שזכו לביקורות מעולות, מסעדה המגישה דגים ובשר ובר משקאות. המחיר הממוצע של חדר זוגי במלון עומד על כ-500 ש"ח לזוג ללילה בלבד. מחיר לסוויטה לעומת זאת, יתחיל ב-700 ש"ח בממוצע.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלון בריסטול ורשה (Hotel Bristol Warsaw)

   
מלון בריסטול הוא עד כדי כך מוכר ומפואר עד שהוא כבר נחשב למונומנט בעצמו ואין ספק שזהו אחד המלונות המרשימים ביותר שתמצאו בורשה. מלון מפואר זה דורג במקום רביעי באתר טריפ אדווייזר ולחוות דעת מעולות מגולשים רבים באתר בוקינג שם קיבל את הציון 9.2.

המלון נראה ומעוצב כמו ממש ארמון מבחוץ ומפנים וממוקם לו בלב מרכז העיר ממש ליד הארמון הנשיאותי ובמרחק הליכה קצר לעיר העתיקה ולאתרים נוספים כגון אוניברסיטת ורשה, תיאטרון ווילקי, הטירה המלכותית ועוד.

גם חדרי המלון מעוצבים בסגנון יוקרתי ביותר ומאובזרים בכל מה שצריך כולל מיני בר, מכונת קפה ומים מינרליים ללא תשלום. ישנם חדרים זוגיים במלון כאשר המחיר הממוצע בהם עומד על כ-600 ש"ח לזוג ללילה. מחיר הסוויטות המפוארות של המלון, מתחיל ב-1300 ש"ח לסוויטות ה"פשוטות" ומגיע עד ל-6000 ש"ח לסוויטה היקרה ביותר שנקראת סוויטת פדרבסקי.


להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלונות יוקרה מומלצים נוספים בורשה


והנה עוד כמה מלונות פאר 5 כוכבים בורשה שזכו להמלצות מעולות ברשת ע"י גולשים מהעולם ומישראל:

  • מלון ממזון ורשה (Mamaison Hotel Le Regina Warsaw) - עוד מלון יוקרה שזכה להמלצות מעולות ברשת. מקום חמישי בטריפ אדווייזר וציון 9.2 בבוקינג. המלון קיבל גם ביקורות ישראליות מעולות ממטיילים ישראלים ברשת. המחיר הממוצע לזוג ללילה: כ-600 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון סופיטל ורשה ויקטוריה (Sofitel Warsaw Victoria) -מלון 5 כוכבים מפואר בורשה ואחד הפופולריים גם על המטיילים הישראלים שהעניקו למלון ציונים טובים מאוד ברשת. המלון מציע גם במקרים רבים מחירים זולים מאוד שאפשר למצוא בכל עונות השנה באתר בוקינג. החל מ-350 ש"ח בלבד לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון דה ווסטין ורשה (The Westin Warsaw) - גם מלון זה זכה לביקורות מעולות בקרב המטיילים הישראלים ונחשב לאחד המומלצים ביותר בורשה. מלון מרהיב במיוחד השוכן בניין חדיש ומודרני. המחיר הממוצע לזוג ללילה: החל מ-600 ש"ח בממוצע.

תמונה: Gabriela Fab פליקר (CC BY-SA 2.0)

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה