5 מלונות היוקרה הטובים ביותר בוינה ב-2023

הכירו את מלונות היוקרה הטובים ביותר של וינה. אילו מלונות זכו בביקורות הטובות ביותר ברשת? איפה הם ממוקמים ומה הם מציעים? וכמובן, כמה הם יעלו לכם לעונת התיירות של 2023? אתר "מלונות 5 כוכבים בלבד" עם כל הפרטים.


5 מלונות היוקרה הטובים ביותר בוינה ב-2023
    
וינה (Vienna) היא אחד היעדים הקלאסיים והשווים ביותר לחופשת לוקשרי ואכן זוגות ישראלים רבים בוחרים בה ביעד מועדף לחופשת ירח דבש או חופשה רומנטית אחרת. מלונות היוקרה של וינה הן אכן מלונות פאר בדרגה הגבוהה ביותר ומציעים את כל מה שאוהבי הלוקשרי מחפשים. שירות מפנק, ארוחות ברמה גבוהה ומסעדות מישלן, חדרים מעוצבים בסגנון אירופאי קלאסי מלכותי או מודרני וכמובן מיקום מצוין בלב העיר במרחק הליכה לכל האטרקציות והמונומנטים של העיר.

היום באתר "מלונות 5 כוכבים בלבד" החלטנו לבדוק עבורכם אילו מלונות יוקרה בוינה הם הטובים ביותר וזכו להמלצות וחוות הדעת הטובות ביותר בקרב הגולשים הישראלים וגולשים מרחבי העולם, מהם המחירים בהם בעונת התיירות הקרובה ומה הם מציעים. כל התוצאות, בכתבה שלפניכם.

5 מלונות היוקרה בוינה הטובים ביותר לפי טריפ אדווייזר


להלן 5 מלונות היוקרה הטובים ביותר בוינה לפי דירוג הגולשים ולפי פילוח של מלונות יוקרה בלבד באתר התיירות המפורסם "טריפ אדווייזר":

  1. מלון סן-סוסי וינה (Hotel Sans Souci Wien)
  2. מלון פארק הייאט וינה (Park Hyatt Vienna)
  3. מלון דה גסטהאוס ויינה (The Guesthouse Vienna)
  4. מלון זאכר וינה (Hotel Sacher Wien)
  5. מלון פאלה הנסן קמפינסקי וינה (Palais Hansen Kempinski Vienna)
  6.  

כ-1200 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות היוקרתיים ביותר בוינה ב-2023?


מחירי מלונות היוקרה של וינה דומים למחיריהם של מלונות היוקרה של ערי הבירה הגדולות של מערב אירופה ואולי אף זולים במקצת.

מבדיקה שערכנו באתרי מלונות בינלאומיים כמו בוקינג או הוטלס קומביינד ובתאריכים רנדומליים בתקופות שונות כמו יולי אוגוסט, חודשי החגים ראש השנה, סוכות, חנוכה או פסח ובחודשי החורף, מצאנו כי המחירים הממוצעים במלונות היוקרה שזכו בהמלצות הטובות ביותר נעים בין 1000 ל-1400 ש"ח לזוג ללילה.

למרות זאת, מצאנו גם מדי פעם מבצעים נקודתיים והצלחנו לראות גם מלונות 5 כוכבים מומלצים בפחות מ-1000 ש"ח לזוג ללילה אך הממוצע הכללי למלונות אלו עומד בדרך כלל על כ-1200 ש"ח.

מלונות יוקרה בוינה המומלצים ביותר ב-2023


להלן רשימה של מלונות 5 הכוכבים היוקרתיים הטובים ביותר בוינה שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים מאוד:

מלון סן-סוסי וינה (Hotel Sans Souci Wien)

     
מלון סן סוסי הוא ככל הנראה המלון הטוב ביותר בוינה. המלון מדורג במקום הראשון באתר טריפ אדווייזר מבין כל מלונות וינה שבאתר. גם באתר בוקינג המלון דורג בדירוג הכללי של מלונות וינה במקום ה-5 ואם בודקים רק מלונות 5 כוכבים באתר, מלון זה דורג במקום השני עם ציון כללי של 9.4. ובכלל, בקריאת חוות דעת של גולשים ברשת על המלון, כמעט ולא ניתן למצוא הערות שליליות והרוב המחולט של הביקורות משבח ומפאר את המלון בכל פרמטר אפשרי.

המלון ממוקם במיקום סופר מרכזי ממול רובע המוזיאונים וסמוך לשדרה המרכזית של וינה המפורסמת רינגשטראסה. המלון עצמו שוכן במבנה מרהיב שקשה להתעלם ממנו ומציע חדרים המעוצבים בסגנון אמנותי הכוללים גם יצירות אמנות של אמנים מוכרים. המלון מציע גם מועדון ספא מפואר עם חדר כושר, בריכה מעוצבת מקורה, סאונה, אמבט אדים ועוד.

ישנם במלון סה"כ 63 חדרים בלבד המתחלקים לחדרים זוגיים שמחירם מתחיל בכ-1200 ש"ח לזוג ללילה ולסוויטות שמגיעות עד לכ-3000 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד


מלון סטייגנברגר הרנהוף (Steigenberger Hotel Herrenhof)

מלון סטייגנברגר וינה הוא ללא ספק אחד ממלונות היוקרה הטובים והפופולריים של וינה וגם נחשב לאחד המומלצים ביותר בקרב המטיילים הישראלים שבחוות דעת באתר בוקינג למלש, הרעיפו שבחים רבים על המלון וציינו לשבח במיוחד את העיצוב והמבנה של המלון, את המיקום המעולה במרכז העיר ואת הארוחות.

מיקומו של המלון הוא ברובע הראשון של וינה וכ-5 דקות הליכה מקתדרלת סנט פיטר, תיאטרון בורג' ואטרקציות תיירותיות נוספות. חדרי המלון גדולים ומרווחים ועוצבו בקפידה רבה ע"י מעצב בעל שם על פי סגנונות שונים. המלון דורג בין עשרת מלונות היוקרה הטובים של וינה באתר טריפ אדווייזר ומדורג במקום ה-31 בדירוג הכללי של המלונות בעיר באתר.

למרבה ההפתעה, המחיר במלון יחסית זול ומחיר חדר זוגי במלון מתחיל בממוצע ב-800 ש"ח לזוג ללילה בלבד. לעומת זאת אם תרצו לקחת סוויטה במלון, המחיר יתחיל בממוצע ב-2400 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלון טופז וינה (Hotel Topazz)

  
אם אתם מחפשים מלון 5 כוכבים בוינה המציע מחירים זולים עם חוות דעת וביקורות מעולות ברשת, מלון טופז וינה הוא אחד מהם. מדובר במלון 5 כוכבים מפואר הממוקם במרכז סמוך לקתדרלת סנט סטפן.

המלון זכה לחוות דעת מעולות של ישראלים רבים ברשת שכבר הספיקו ללון בו וזכה לציון 8.7 באתר בוקינג על סמך קרוב ל-900 חוות דעת מאומתות של גולשים. מלון 5 כוכבים המציע באמצעות אתר בוקינג מחירים זולים במיוחד ונמוך באופן משמעותי ביותר משאר מלונות היוקרה של וינה.

מלון זה קטן יחסית ומציע 33 חדרים בלבד הכוללים ריהוט יוקרתי, אינטרנט אלחוטי בחינם וטלוויזיה עם ערוצי לווין.

המחיר הממוצע לחדר במלון במלון מתחיל ב-700 ש"ח לזוג ללילה בלבד בכל עונות השנה. ישנם גן חדרי פריסטיג' יוקרתיים יותר שיעלו כ-1100 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלון גראנד ויין וינה (Grand Hotel Wien)

   
אחד מהפרמטרים שאנו בודקים תמיד בסקירות שלנו הוא חוות הדעת של המטיילים הישראלים והוא אכן פרמטר חשוב ביותר. ובכן, מלון גראנד ויין הוא אחד המלונות שזכו למספר הגדול ביותר של ביקורות ישראליות באתר בוקינג כאשר רובן המוחלט הן ביקורות מעולות וחיוביות.

התיירים הישראלים אהבו מאוד את המלון ואת השירות, רמת החדרים, הארוחות ואת מיקומו המעולה של המלון. המלון דורג בעשרת מלונות היוקרה הטובים ביותר בוינה באתר טריפ אדווייזר וזכה לציון הכללי המעולה של 9 מתוך 10.

במלון שממוקם כמה דקות הליכה בלבד מבית האופרה המפורסם של וינה, תוכלו למצוא מסעדה בעלת כוכבי מישלן ומסעדה המגישה אוכל יפני מסורתי, מרכז ספא גדול מאוד ומפואר ושירות צחצוח נעליים בחינם.

המחיר הממוצע לחדר זוגי במלון מתחיל ב-1200 ש"ח לזוג ללילה. ישנם גם 3 סוגי סוויטות בדרגות אירוח שונות במלון כאשר היוקרתית ביותר תעלה לכם כ-9000 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלון זאכר וינה (Hotel Sacher Wien)

   
מלון נוסף שחייב להיכנס גם הוא לרשימה שלנו הוא מלון זאכר וינה המדורג במקום ה-4 באתר התיירות המפורסם "טריפ אדווייזר". מלון זה הוא ללא ספק אחד היוקרתיים ביותר בוינה וניצב לו במבנה מרשים ומרהיב ממול בית האופרה של וינה. המלון זכה לציון מעולה גם באתר בוקינג של 9.4 לפי כ-600 חוות דעת מאומתות של גולשים כולל גולשים ישראלים.

מדובר במלון מפואר מאוד ואחד הותיקים והמוכרים ביותר בוינה המציע כ-150 חדרים בדרגות אירוח שונות הכוללים ריהוט יוקרתי במיוחד וייחודי ביותר. ישנם במלון גם 2 מסעדות, בית קפה ובר וכן מרכז ספא המציע מתקנים וטיפולי בריאות.

המלון הוא גם אחד היקרים ביותר בעיר ומציע חדרים במחירים של החל מ-2200 ש"ח לזוג ללילה בממוצע לחדר זוגי ואילו מחירי הסוויטות של המלון מתחילים ב-4500 ש"ח בממוצע. 

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלונות יוקרה מומלצים נוספים בוינה


והנה עוד כמה מלונות פאר 5 כוכבים בוינה שכדאי לבדוק ושזכו להמלצות מעולות ברשת עם דירוג במקומות הראשונים באתרי התיירות המובילים ע"י גולשים מהעולם ומישראל:

  • מלון פאלה הנסן קמפינסקי וינה (Palais Hansen Kempinski Vienna) - מלון 5 כוכבים מפואר שזכה לביקורות מעולות ברשת (ציון 9.2 בבוקינג) כולל ממטיילים ישראלים רבים. ממוקם בשדרת רינגשטראסה וכ-10 דקות הליכה מקתדרלת סן סטפן. המחיר: כ-1400 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון ריץ קרלטון וינה (The Ritz-Carlton, Vienna) - אחד מהמלונות המפוארים והיוקרתיים ביותר בוינה. ממוקם בלב העיר במרחק הליכה לכל האטרקציות. מדורג בעשרת מלונות היוקרה הטובים של וינה בטריפ אדווייזר. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-1400 ש"ח.
  • מלון ד'ה רינג וינה (The Ring - Vienna's Casual Luxury Hotel) - מלון מפואר ביותר שזכה לביקורות ישראליות מעולות באתר בוקינג וברשת בכלל. ממוקם באחד האיזורים הטובים ביותר בוינה. המחיר: כ-1000 ש"ח בממוצע לזוג ללילה. 
  • מלון DO&CO וינה (DO&CO Hotel Vienna) - מלון 5 כוכבים המעוצב בסגנון מודרני מרשים ביותר ונחשב לאחד הטובים ביותר בוינה. המלון מדורג במקום ה-28 בדירוג הכללי ובמקום ה-12 מבין מלונות היוקרה של וינה באתר טריפ אדווייזר. המחיר הממוצע לזוג ללילה: כ-1000 ש"ח.

תמונה: photophilde פליקר (CC BY-SA 2.0)

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה