המלונות היוקרתיים ביותר בבודפשט ב-2023: בואו להכיר

כמה יעלו לכם המלונות הכי יוקרתיים בבודפשט ב-2023? (רמז: פחות ממלון שלושה כוכבים באילת). אז קבלו את המלונות המפוארים ביותר בבודפשט שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת.


המלונות היוקרתיים ביותר בבודפשט - בואו להכיר תמונה: Pank Seelen מאתר פליקר (CC BY-SA 2.0)

אולי זה נשמע לכם דמיוני, אבל המלונות המפוארים ביותר בבודפשט - אנו מדברים כמובן על מלונות 5 כוכבים יוקרתיים שזכו לדירוגים הגבוהים ביותר ברשת באתרי המלונות הבינלאומיים, יעלו לכם כמו מלון 3 כוכבים פשוט באילת. עדיין מתקשים להאמין? המשיכו לקרוא.

5 המלונות היוקרתיים הטובים ביותר לפי טריפ אדווייזר


להלן 5 המלונות חמישה כוכבים היוקרתיים והטובים ביותר לפי אלפי ביקורות הגולשים באתר המלונות הבינלאומי הגדול בעולם - "טריפ אדווייזר":

ובכן, מסתבר שבודפשט, אחת מהערים הפופולריות ביותר על הישראלים בשנים האחרונות, היא עיר זולה ואטרקטיבית במיוחד במחירי המלונות ועובדה זו אינה פוסחת גם על המלונות המפוארים של העיר.

החל מ-500 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המפוארים ביותר בבודפשט ב-2023?


ובכן, מבדיקה שערכנו באתרי המלונות הגדולים והמובילים בעולם כמו אתר טריפ אדוויזר, פייב סטאר אליאנס, בוקינג.קום ועוד לפי פילוחים של מלונות יוקרה בלבד מצאנו כי המחירים הממוצעים של מלונות 5 כוכבים המפוארים ביותר בבודפשט בתקופות שונות ב-2023 כמו למשל פסח, יולי אוגוסט, ראש השנה או סוכות, נעים בממוצע בין 500 ל-1300 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

רק לצורך המחשה, מלון הרודס אילת יעלה לכם בקיץ 2023 לא פחות מ-1500 ש"ח לזוג ללילה - כמעט פי שלושה ממלון 5 כוכבים בבודפשט. חשוב לציין שישנם גם מלונות 5 כוכבים בבודפשט (כפי שמיד תוכלו לראות) שמציגים מחיר דומה לאלו של אילת אך מלונות רבים המדורגים 5 כוכבים ונחשבים לסופר מפוארים בבודפשט, מציעים מחיר ממוצע של 500 או 600 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

אז אילו מלונות נחשבים ליוקרתיים ביותר בבודפשט וכמה הם יעלו לכם ב-2023?


להלן רשימה של כמה מהמלונות המפוארים והיוקרתיים ביותר בבודפשט שדורגו במקומות הגבוהים ביותר באתר טריפ אדוויזר, פייב סטאר אליאנס, בוקינג ועוד:

מלון קורינטיה בודפשט (Corinthia Hotel Budapest)

מלון זה הוא ללא ספק אחד מהיוקרתיים ביותר בבודפשט. המלון שוכן במבנה מרהיב ביופיו וממוקם באיזור מעולה על שדרת גראנד. המלון שמדורג כמובן 5 כוכבים, מציע איזור ספא מפואר ביותר ומפנק הכולל בריכה מקורה ומעוצבת, סאונות, אמבטיות אדים, אמבטיות בוץ ואמבטיות אצות וחדר כושר.

במלון ישנם 3 מסעדות עם אוכל גורמה במגוון סגנונות ובית קפה. חדרי המלון גדולים ומעוצבים בקפידה. הגולשים באתרי הביקורות הבינלאומיים אהבו מאוד את המלון והעניקו לו ציונים מעולים ברשת. וכך למשל באתר "טריפ אדווייזר המלון מדורג במקום ה-9 מבין כל מלונות בודפשט ובאתר בוקינג זכה המלון לציון של 9.3. גם הביקורות של הגולשים הישראלים מעולות והוא נחשב לאחד האהובים ביותר על התיירים הישראלים.

המלון מופיע גם ברשימת המלונות היוקרתיים ביותר בבודפשט באתר הנחשב "Five Star Alliance". המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-1000 ש"ח בקיץ.

להזמנת חדר במלון עם אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד
 


מלון קמפינסקי קורבינוס בודפשט (Kempinski Hotel Corvinus Budapest)

עוד מלון 5 כוכבים ומפואר ביותר בבודפשט שנחשב גם לאחד הטובים והמומלצים ביותר בעיר הוא מלון קמפינסקי הממוקם בלב העיר סמוך לגשר השלשלאות ולבזיליקת סנט סטפן. המלון זכה לשבחים רבים רבים ברשת ע"י אלפי תיירים ברחבי העולם (כולל מאות ביקורות חיוביות של תיירים ישראלים). המלון מדורג במקום ה-17 בטריפ אדוויזר ובין המומלצים ביותר בבוקינג עם ציון של 9.3.

המלון מציע מועדון ספא מפנק, מגוון מסעדות וחדרים גדולים ומרווחים מבנה המלון הוא מודרני ומעוצב ברמה גבוהה ביותר. ישנם 349 חדרים בדרגות שונות במלון הכוללים טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי בחינם. למרות שהמלון יוקרתי ביותר, מחיר חדריו הוא אטרקטיבי ביותר וחדר כולל תקופת הקיץ, יעלה לכם בממוצע כ-600 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

להזמנת חדר במלון עם אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד


 
מלון אריה בודפשט (Aria Hotel Budapest)

לפי אתר טריפ אדווייזר, מלון אריה הוא המלון הטוב ביותר בבודפשט ומדורג במקום הראשון עם שבחים והמלצות מפה ועד הודעה חדשה. מלון 5 כוכבים שם דגש גדול על מוסיקה ומציע עיצוב בהשראת סגנונות מוסיקה שונות כאשר חדרי המלון המעוצבים בקפידה רבה, מציעים אירוח של מלכים וכוללים אייפד, מערכת מולטימדיה, מכונת קפה של Nespresso עם קפסולות לשימוש ללא תשלום, חדרי אמבטיה עם חלוקים, נעלי בית ומוצרי טיפוח שונים ועוד.

המלון מגיש במהלך היום כיבוד קל עם קפה ותה חינם ומקיים גם מדי יום מסיבת קבלת פנים עם יין וגבינות. מיקום המלון הוא מצוין והוא ממוקם במרכז העיר צמוד לבית האופרה של בודפשט ולבזיליקת סנט סטפן. המלון מציע גם מועדון ספא כולל בריכה מקורה, סאונה וחמאם. תיירים ישראלים ששהו במלון, העניקו לו ציונים מעולים ברשת.

המחיר הממוצע לזוג ללילה הוא כ-1300 ש"ח ללילה.

להזמנת חדר במלון עם אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד



מלון בוסקולו בודפשט (Boscolo Budapest, Autograph Collection)  

אם אתם אוהבים מבנים ארכיטקטונים מרהיבים ואוהבים עיצוב קלאסי ומפואר, אתם בוודאי תתרשמו גם ממלון בוסקלו בודפשט ששוכן במבנה מרהיב ביותר הדומה לארמון יוקרתי של מלכים. מלון 5 כוכבים זה נחשב לאחד היוקרתיים והמפוארים ביותר בבודפשט ולמרבה הפלא במחירים מגוחכים לתמורה שאתם מקבלים (כ-450 ש"ח לזוג ללילה באוגוסט 2019 למשל).

המלון מציע את כל מה שאוהבי לוקשרי מחפשים - איזור ספא יוקרתי עם בריכות מרגוע, סאונה ומרחץ אדים, מסעדה הונגרית איכותית שזכתה בפרסים רבים, חדרים מעוצבים ברמות הגבוהות ביותר עם נברשות מרהיבות, ריהוט איטלקי יוקרתי ווטפטים ממשי. גם מיקום המלון הוא מעולה והוא נמצא ליד האופרה ולשדרת אנדראשי.

מטיילים מכל העולם כולל ישראלים העניקו למלון מצוין זה ביקורות מעולות ברשת באתרים כמו בוקינג וטריפ אדוויזר. המלון גם מופיע כמלון מומלץ באתר הנחשב "Five Star Alliance".

וכפי שציינו מקודם, המחיר של המלון הוא אטרקציה בפני עצמה וחדר בקיץ יעלה לזוג בממוצע כ-500 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר במלון עם אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד



עוד מלונות יוקרה בבודפשט שכדאי לבדוק


והנה עוד כמה מלונות 5 כוכבים מפוארים בבודפשט שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת:

  • מלון פור סיזנס גרישם פאלאס בודפשט (Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest) - אולי המלון הכי יקר בבודפשט עם מחיר ממוצע של מעל ל-2000 ש"ח לזוג ללילה אבל ללא ספק אחד המפוארים והיוקרתיים בעיר.
  • מלון אינטרקונטיננטל בודפשט (InterContinental Budapest) - מלון 5 כוכבים במיקום מעולה במרכז העיר. ציון של 9 באתר בוקינג ומדורג במקום ה-23 בטריפ אדוויזר. מחיר ממוצע: כ-700 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון ריץ-קרלטון בודפשט (The Ritz-Carlton Budapest) - מלון של רשת המלונות היוקרתית המפוארת שעבר שיפוץ מאסיבי בתחילת שנת 2016. נוף מהמם מהחדרים. המחיר הממוצע לזוג ללילה: כ-1600 ש"ח. 
  • מלון איברוסטאר גרנד בודפשט (Iberostar Grand Hotel Budapest) - מלון 5 כוכבים בעיצוב חדשני ומודרני שזכה לביקורות מעולות ברשת ממטיילים ישראלים. כ-700 ש"ח לזוג ללילה ביולי אוגוסט.

תמונה: Pank Seelen מאתר פליקר (CC BY-SA 2.0)

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה