מלונות יוקרה בפריז 2023 - איזה מלון הטוב ביותר?

כמה תעלה לכם חופשת מלכים במלונות הפאר של פריז ואילו מלונות 5 כוכבים בפריז זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת. אתר "מלונות 5 כוכבים בלבד" מציג את הכתבה האולטימטיבית לאוהבי הלוקשרי בפריז.

מלונות יוקרה בפריז 2023 - איזה מלון הטוב ביותר?
    
היום אתר "מלונות 5 כוכבים בלבד" מגיע לאחד היעדים הקלאסיים והמתוירים ביותר בעולם כולו. אנחנו מדברים כמובן על העיר פריז - בירה אירופאית משכמה ומעלה המציגה בין היתר גם כמה מן המלונות הטובים והמפוארים ביותר בעולם שמציעים לאוהבי הלוקשרי את השירות המפנק והמפואר ביותר שאפשר לבקש.

בפריז תוכלו למצוא את רשתות המלונות היוקרתיות המפורסמות ביותר כגון אינטרקונטיננטל, פור סיזן, רדיסון, מריוט ועוד. מלונות יוקרה אלו מציעים ברוב המקרים, מיקום מנצח הקרוב מרחק הליכה מהאטרקציות המפורסמות של העיר, אוכל ומסעדות ברמה הקולינרית הטובה ביותר כמו שרואים בטלוויזיה, חדרי אירוח מפוארים, מעוצבים ומאובזרים בריהוט ובאיבזור יוקרתי במיוחד.

כמו ברוב הערים הגדולות, גם בפריז, המלונות היוקרתיים והטובים ביותר נמצאים סמוך לאטרקציות ולמונומנטים המפורסמים של פריז כמו מגדל אייפל או מוזיאון הלובר. אך ישנם בנוסף, גם רובעים אחרים כמו הרובע הלטיני ורובע מארה, שגם שם תוכלו למצוא לא מעט מלונות יוקרה. ישראלים רבים בוחרים ללון בפריז גם כשהמטרה היא ביקור בפארק דיסנילנד פריז ולאו דווקא בתוך העיר. אך ניתן גם למצוא מלונות מעולים בסביבת הפארק.

אז אילו מלונות יוקרה בפריז נחשבים לטובים ביותר וזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות 5 כוכבים בפריז אהבו המטיילים הישראלים ומהם המחירים הממוצעים לעונת התיירות הקרובה? כל התשובות, לפניכם.

5 מלונות היוקרה בפריז הטובים ביותר לפי טריפ אדווייזר


להלן 5 מלונות היוקרה הטובים ביותר בפריז לפי ביקורות הגולשים באתר התיירות המפורסם והגדול ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":

  1. מלון לה ריסרב פריז (La Reserve Paris)
  2. מלון מזון סוקט פריז (Maison Souquet)
  3. מלון לה בריסטול פריז (Hotel Le Bristol)
  4. מלון מנדרין אוריינטל פריז (Mandarin Oriental)
  5. מלון פור סיזנס ז'ורז' 5 פריז ( Four Seasons Hotel George V Paris)
  6.  

כ-1500 ש"ח בממוצע לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות היוקרתיים המומלצים ביותר בפריז ב-2023?


מבדיקה מקיפה שערכנו באתרי הזמנות מלונות בינלאומיים מובילים ובאתרי השוואת מחירים של מלונות לתקופות שונות כגון עונות החגים ראש השנה, סוכות או פסח, חודשי החורף וגם בחודשים העמוסים יולי ואוגוסט, מצאנו כי המחירים הממוצעים עבור מלונות 5 הכוכבים המומלצים ביותר בפריז נעים בממוצע בטווח של בין 1000 ל-2000 ש"ח בחדרים זוגיים ואילו הסוויטות מתחילות ב-2000 ש"ח בממוצע.

איפה מבלים בפריז?


פריז היא עיר ללא הפסקה. תוכלו למצוא בה כל כך הרהב אפשרויות של פעילויות לכל סוג בילוי שתחפשו. מסעדות היוקרה הטובות בעולם נמצאות בפריז כמובן וזאת העיר שמחלקת את ציון המישלן המפורסם, כך שאין ספק שזה המקום בשבילכם. בנוסף, תוכלו למצוא מופעי קברט ואירועי תרבות באופן כללי שלא תמצאו בשום עיר אחרת בעולם.

אם יש לכם תקציב לא מוגבל לקניות, פריז היא ללא ספק המקום עבורכם עם מרכזי מסחר היוקרתיים ביותר בעולם כמו הגלארי לאפייט או החנויות בשאנז אליזה וכד'. ובכלל, המוזיאונים המרתקים, המבנים, הגשרים והחנויות, הופכים את פריז לעיר מושלמת. אנחנו מציעים לכם להיכנס לאתר מטיילים בעולם (https://www.metailimbaolam.com) שמציג מדריכי תיירות מעולים על פריז ותוכלו להיעזר בו הרבה מאוד לתכנון חופשה יוקרתית מושלמת בפריז.

מלונות יוקרה בפריז המומלצים ביותר 2023


להלן רשימה של מלונות 5 הכוכבים היוקרתיים הטובים ביותר בפריז שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים מאוד:

מלון מייזון סוקט (Maison Souquet)

   
מלון מייזון סוקט הוא ללא ספק אחד ממלונות הפאר הטובים והמומלצים ביותר בפריז לפי ביקורות הגולשים ברשת. גולשי אתר טריפ אדווייזר דירגו את המלון המקום ה-2 מבין מלונות היוקרה של פריז ובמקום ה-4 מבין כל סוגי המלונות בפריז. גם בבוקינג המלון זכה לציון נהדר של 9.4 על סמך כ-300 חוות דעת מאומתות.

המלון ממוקם ברובע ה-9 המצויין של פריז וקרוב לאטרקציות רבות כגון הפלאס פיגאל והמלואן רוז'. המלון מציע 20 חדרים בלבד כולל בריכת שחייה מקורה וחמאם. חדרי המלון המחולקים לחדרים זוגיים ולסוויטות מפוארים ביותר ומאובזרים בריהוט יוקרתי ומוקפד ברמה גבוהה מאוד.

מחירי החדרים במלון מתחילים ב-1500 ש"ח בממוצע לזוג ללילה בחדר זוגי ומגיעים עד לכ-5000 ש"ח ללילה לסוויטה עם שני חדרי שינה המתאימה ל-4 נפשות.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלון סופיטל פריז ארק דה טריומף (Sofitel Paris Arc De Triomphe)

     
מלון סופיטל פריז הוא אחד ממלונות 5 הכוכבים האהובים ביותר על המטיילים הישראלים ברשת. המלון זכה לביקורות מעולות באתר בוקינג וקיבל ציונים מעולים על המיקום, שירות ויחס הצוות ורמת החדרים. הציון הכללי שקיבל בבוקינג הוא 8.8 על סמך למעלה מאלף חוות דעת מאומתות.

מיקום המלון הוא מעולה והוא נמצא צמוד לשאנז אליזה וכ-450 מטרים משער הניצחון. כיאה למלון פאר 5 כוכבים, מציע המלון חדרים המאובזרים בריהוט איכותי עם מזרוני קצף, מכונת קפה וסוויטות מהודרות ומפוארות. במלון תמצאו גם מסעדת שף ובר שפתוח מדי יום עד חצות.

המחיר הממוצע במלון מתחיל בכ-1300 ש"ח לזוג ללילה בחדר סופריור זוגי והחל מ-1700 ש"ח בממוצע לסוויטה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד


מלון ד'אובוסון פריז (Hôtel D'Aubusson)

  
עוד מלון שנחשב ללא ספק לאחד הטובים מבין מלונות היוקרה של פריז הוא מלון ד'אובוסון פריז שזכה לביקורות וציונים מעולים ברשת כולל מתיירים ישראלים רבים ששהו במלון והרעיפו שבחים רבים.

המיקום המעולה של המלון וכן רמת הניקיון והמתקנים של המלון הם אלו שבעיקר העניקו למלון את הציונים המעולים וכך באתר בוקינג זכה המלון בציון 9.3 ובאתר טריפ אדווייזר דורג המלון במקום ה-50 מבין למעלה מ-1800 מלונות הרשומים באתר.

מלון זה שוכן במבנה פסטורלי מקסים במבנה מהמאה ה-17 עם חצר פנימית הכוללת גם מזרקה קטנה. החדרים והחללי המלון מוקפים בריהוט עתיק ומלכותי כאשר חלקם אף מקוריים מהמאה ה-17 ואין ספק שתוכלו להרגיש את ההיסטוריה בועטת מתחת לרגליכם.

המלון ממוקם ברובע הלטיני במרחק של כ-10 דקות הלכיה ממוזיאון הלובר וקתדרלת נוטרדאם. המחיר הממוצע במלון מתחיל ב-1200 ש"ח בממוצע לזוג ללילה בחדר זוגי כאשר מחירי הסוויטות מתחילים ב-2000 ש"ח בממוצע ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלון לה מייזון שאנז אליזה (La Maison Champs Elysées)

  
אם אתם מחפשים גם מלון 5 כוכבים מפואר, גם מלון במחיר סביר וגם מלון שזכה לביקורות טובות ברשת, שווה לבדוק את מלון לה מייזון שאנז אליזה שמציע את כל אלו בחבילה אחת.

המלון שממוקם במיקום מעולה במרכז פריז, נמצא במרחק של עד 20 דקות הליכה מהאטרקציות המפורסמות ביותר של פריז כגון מגדל אייפל, שער הניצחון, השאנז אליזה ועוד. המלון זכה לביקורות מעולות ברשת וגם תיירים ישראלים רבים שלנו במלון, העניקו למלון ציונים מעולים על החדרים המעולים של המלון, על המיקום וכן על יחס הצוות.

המלון מציע 57 חדרים וסוויטות ברמות שונות כאשר המחיר מתחיל בממוצע ב-1000 ש"ח לזוג ללילה בלבד ואין ספק שמדובר באחד המלונות עם יחס תמורה למחיר הטובים ביותר בפריז.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלונות יוקרה מומלצים נוספים בפריז


והנה עוד כמה מלונות פאר 5 כוכבים בפריז שזכו להמלצות מעולות ברשת ע"י גולשים מהעולם ומישראל:

  • מלון מזון סוקט פריז (Maison Souquet) - מלון מפואר ביותר שדורג במקום הרביעי מבין כל 1800 המלונות בפריז ושני מבין מלונות היוקרה באתר טריפ אדווייזר. ממוקם ברובע ה-9. כ-1500 ש"ח לזוג ללילה.  
  • מלון סקרייב פריז (Scribe Paris) - מלון נוסף של רשת המלונות היוקרתית סופיטל שמציע חדרים מפוארים ומעוצבים ומיקום מעולה במרכז העיר וזכה לציון טוב מאוד בבוקינג (8.6) כולל מגולשים ישראלים. המחיר: כ-1200 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון בלטימור שאנז אליזה פריז (Hotel Baltimore Paris Champs-Elysées – MGallery Collection) - עוד מלון 5 כוכבים בפריז המציע מחירים זולים יחסית וזכה לביקורות מעולות ברשת. ממוקם כ-10 דקות הליכה מהשאנז אליזה ומציע חדרים וסוויטות מפוארות, מסעדה גורמה איכותית ואינטרנט אלחוטי בחינם. המחיר הממוצע: כ-900 ש"ח לזוג ללילה בלבד.
  • מלון קאסטיל פריז (Castille Paris) - עוד מלון 5 כוכבים זול יחסית שקיבל ביקורות מעולות ברשת גם מגולשים ישראלים. ממוקם ליד גני טולרי וכיכר ונדום. החל מ-1000 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון גראנד דו פאלה רויאל פריז (Grand Hôtel Du Palais Royal) - מלון 5 כוכבים מעולה בפריזועטור שבחים. דורג במקום ה-18 מבין למעלה מ-1800 מלונות בפריז. ממוקם סמוך למוזיאון הלובר המפורסם וגני טולרי. כ-1500 ש"ח לזוג ללילה.

תמונה: Angelo Amboldi פליקר (CC BY-ND 2.0)

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה