הכירו את מלונות היוקרה הטובים ביותר של מדריד ב-2023

איזה מלון יוקרה במדריד נחשב למלון הטוב ביותר? אילו מלונות 5 כוכבים במדריד זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת? ומהם המחירים הממוצעים של מלונות אלו בתקופה הקרובה? אתר "מלונות 5 כוכבים בלבד" עם כל התשובות.


הכירו את מלונות היוקרה הטובים ביותר של מדריד ב-2023
  
לאחר שכבר סקרנו בפניכם לא מזמן על מלונות יוקרה בברצלונה, גם הפעם אנו נשארים בספרד והיום החלטנו לבדוק את מלונות הפאר של הבירה מדריד (Madrid) שנחשבת לאחד היעדים הפופולריים והמתויירים ביותר בקרב התיירים הישראלים, ובצדק רב יש לציין.

בדומה לערים מערביות גדולות באירופה, מלונות היוקרה של מדריד מתאפיינים בפאר והדר רב כאשר חלק מהמלונות מציע עיצוב מלכותי וקלאסי ואילו החלק האחר, מציע עיצוב מודרני וחדשני. כך או כך, ברוב המקרים, מלונות 5 הכוכבים ממוקמים בדרך כלל במיקום מרכזי ובמרחק הליכה מהאתרים והאטרקציות השוות של מדריד ומציעים שירות אישי ומפנק יחד עם אווירה קולינרית מהמיטב של העיר. בחירה באחד ממלונות אלו תבטיח לכם ללא ספק חופשה רגועה ומהנה בעיר.

אז אילו מלונות 5 כוכבים מפוארים במדריד הם השווים והמומלצים ביותר? ובכן, בדקנו בעזרת אתרי התיירות הבינלאומיים הגדולים בעולם כמו טריפ אדווייזר, בוקינג.קום או הוטלס קומביינד וכן באתרים ישראלים כדי לגלות אילו מלונות יוקרה במדריד זכו להמלצות ולביקורות הטובות ביותר ברשת לפי ביקורות הגולשים עם דגש על גולשים מישראל. להלן התוצאות.

5 מלונות היוקרה במדריד הטובים ביותר לפי טריפ אדווייזר


להלן 5 מלונות היוקרה הטובים ביותר במדריד לפי אתר התיירות הגדול בעולם "טריפ אדווייזר":

  1. מלון אורפילה מדריד (Relais & Châteaux Orfila)
  2. מלון וילה מגנה מדריד (Hotel Villa Magna)
  3. מלון אוניקו מדריד (Hotel Único Madrid)
  4. מלון פרינסיפל מדריד (The Principal Madrid)
  5. מלון הספרייה מדריד (Hesperia Madrid)
  6.  

החל מ-600 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות היוקרתיים ביותר במדריד ב-2023?


מבדיקה מעמיקה שערכנו באתרי המלונות המובילים בעולם לתקופות שונות כמו חודשי הקיץ יולי ואוגוסט, עונות החגים ראש השנה, סוכות, חנוכה או פסח וגם בחודשי החורף, מצאנו כי המחירים הממוצעים עבור מלונות היוקרה של מדריד שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת עומדים על בין 600 ל-1200 ש"ח לזוג ללילה.

מלונות יוקרה במדריד המומלצים ביותר 2023


להלן רשימה של מלונות 5 הכוכבים היוקרתיים הטובים ביותר במדריד שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים מאוד:

מלון פרינסיפל מדריד (The Principal Madrid)

     
מלון פרינסיפל מדריד הוא מלון 5 כוכבים מפואר ביותר השוכן במבנה מרהיב ביותר ונחשב ללא ספק לאחד המפוארים והטובים ביותר במדריד. גם הגולשים ברשת אהבו מאוד את המלון כאשר הוא דורג במקום 4 בטריפ אדווייזר בקטגוריית מלונות היוקרה של מדריד ובמקום ה-10 מבין כל מלונות מדריד בכלל.

גם באתר בוקינג זכה המלון לחוות דעת מעולות כולל ביקורות ישראליות מצויינות ששיבחו בעיקר את המיקום המעולה, את האוכל ואת רמת השירות.

המלון ממוקם במרכז העיר ומשקיף לשדרת גראן ויה המפורסמת של העיר ונמצא במרחק הליכה קצר מאטרקציות רבות וממסעדות ומקומות בילוי רבים בעיר. המלון מעוצב גם מבחוץ וגם בחללים הפנימיים ובחדרים בסגנון יוקרתי ומלכותי ומציע סה"כ 76 חדרים המחולקים לחדרים זוגיים מפוארים ולסוויטות.

המחיר הממוצע לחדר במלון מתחיל באיזור ה-1000 ש"ח לזוג ללילה בחדר זוגי והחל מכ-2000 ש"ח לזוג ללילה בסוויטות.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד


מלון אורבן מדריד (Urban Hotel)

  
עוד מלון יוקרה במדריד שמככב באתרי התיירות המובילים בעולם וזוכה להמלצות מעולות ברשת הוא מלון אורבן מדריד שדורג לו במקום ה-7 בטריפ אדווייזר ומקום 18 בין כל מלונות מדריד שבאתר (מעל ל-1100). באתר בוקינג זכה מלון זה לציון מעולה של 8.9 על סמך כ-1200 חוות דעת מאומתות של גולשים מכל רחבי העולם.

מטיילים ישראלים רבים כבר הספיקו ללון במלון זה והעניקו לו ציונים מעולים והמליצו בעיקר על העיצוב והאווירה של המלון, על המיקום המעולה שלו שממול כיכר סול ועל שירות הצוות האדיב.

אם אתם אוהבים עיצוב ואווירה, אין ספק שזהו אחד המלונות בשבילכם. מדובר במלון שם דגש גדול על העיצוב כאשר הוא מציג באופן קבע תערוכת אמנות פסלים נהדרת וכל ס"מ במלון מושקע ומחושב בקפידה. בחודשי הקיץ אפשר גם ליהנות מבריכת המלון שממוקמת על הגג. 

המלון ממוקם במיקום מעולה ממש ליד כיכר פוארטה דה סול ובאיזור ניתן למצוא הרבה מאוד מסעדות ומקומות בילוי. המחיר במלון זה מתחיל באיזור ה-750 ש"ח לזוג ללילה לחדר זוגי ועולה לכיוון 1200 ש"ח בממוצע עבור הסוויטה המפוארת.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלון גראן מליה פניקס מדריד (Gran Melia Fenix)

  
מלון גראן מליה פניקס הוא מלון סופר מפואר ומרשים ביותר ונחשב ללא ספק לאחד המלונות הטובים והמפוארים ביותר במדריד. גם המטיילים הישראלים שהספיקו לישון במלון זה הרעיפו שבחים רבים ובביקורות הישראליות של אתר בוקינג למשל, הגולשים הישראלים ציינו לשבח את רמת השירות הגבוהה, את הניקיון, את הארוחות ואת המיקום וצריך ממש להתאמץ כדי למצוא הערה שלילית על המלון.

המלון שדורג במקום 9 בטריפ אדוייזר בקטגוריית מלונות היוקרה של מדריד, ממוקם במרכז העיר בכיכר פלאסה דה קולון וכ-20 דקות הליכה בלבד מהגראן ויה ומהמוזיאונים הגדולים. המחיר לחדר במלון עומד בממוצע על כ-850 ש"ח לזוג ללילה ומגיע ל-2000 ש"ח ומעלה לסוויטות.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלון וילה ריאל, מדריד (Hotel Villa Real)

   
אי אפשר לכתוב על מלונות 5 כוכבים מבלי להוסיף גם את מלון וילה ריאל שמככב בצמרת המלונות המומלצים בקטגוריית מלונות היוקרה של מדריד באתר טריפ אדוייזר ובאתר בוקינג.קום.

מעבר לעובדה שמדובר באחד המלונות המומלצים ביותר במדריד, מדובר גם במלון 5 כוכבים יחסית זול שמחיר חדר בו מתחיל בממוצע בכ-500 ש"ח לזוג ללילה בלבד ואין ספק שאם אתם מחפשים מלון יוקרה זול במדריד, כדאי מאוד לבדוק אותו היטב.

המלון ממוקם במרכז התרבותי של מדריד בסמיכות לכל המוזיאונים המפורסמים של העיר. המלון מציע חדרים זוגיים וחדרים משפחתיים כאשר כולם כוללים עיצוב קפדני וריהוט יוקרתי במיוחד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלונות יוקרה מומלצים נוספים במדריד


והנה עוד כמה מלונות פאר 5 כוכבים במדריד שזכו להמלצות מעולות ברשת ע"י גולשים מהעולם ומישראל:

  • מלון ריץ ביי בלמונד מדריד (Hotel Ritz by Belmond) - אחד המלונות היוקרתיים ביותר ובין היקרים ביותר במדריד. זכה במקום ה-12 באתר טריפ אדווייזר ובהמלצות ישראליות רבות באתר בוקינג. ממוקם בלב העיר ברובע רטירו. כ-1200 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון אורסו מדריד (URSO Hotel & Spa) - מלון 5 כוכבים מפואר השוכן בארמון משוחזר. זכה בביקורות מעולות ברשת. מקום 6 בטריפ אדווייזר בקטגוריית מלונות היוקרה במדריד. ציון 9 בבוקינג. המחיר: החל מ-700 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון NH קולקשן דה טאפה מדריד (NH Collection Madrid Palacio de Tepa) - זכה בביקורות מעולות מתיירים ישראלים. מדורג במקום ה-11 בקטגוריית היוקרה של מלונות מדריד באתר טריפ אדווייזר. ממוקם במרחק הליכה מכיכר סול. המחיר הממוצע: החל מ-700 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון ווסטין פאלאס מדריד (Westin Palace Hotel) - מלון סופר מפואר השוכן במבנה מרהיבביופיו שזכה לביקורות מעולות ברשת. ממוקם בלב העיר וקרוב במרחק הליכה לכל האטרקציות של העיר. כ-1100 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • מלון NH קולקשן דל פרדו מדריד (NH Collection Madrid Paseo del Prado)  - מלון 5 כוכבים מפואר ביותר שזכה לביקורות מעולות ממטיילים ישראלים. ממוקם בשדרת פסאו דל פראדו. המחיר: החל מ-650 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

תמונה: Felipe Gabaldón פליקר (CC BY-SA 2.0)

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה