מלונות מפוארים במילאנו - הרשימה המלאה!

מה מציעים מלונות היוקרה של מילאנו וכמה הם יעלו לכם בעונת התיירות של 2023? ואיזה מלונות פאר בעיר קיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת? אתר "מלונות 5 כוכבים בלבד" עם כל מה שרצים לדעת על מלונות הלוקשרי במילאנו.


מלונות מפוארים במילאנו 2023- הרשימה המלאה!
    
מילאנו (Milan) היא בירת האופנה העולמית ובהחלט עיר בסטייל ולכן, גם מלונות הפאר שלה נראים בהתאם. העיצוב האיטלקי המודרני ניכר היטב במלונות 5 הכוכבים הפזורים במילאנו ויחד עם שירות מאוד קפדן ומפנק, מתקנים חדישים בטכנולוגיה עדכנית וחדרים גדולים ומעוצבים היטב החל מהתשתית של החדרים ועד לריהוט האיכותי, מלונות היוקרה של מילאנו מהווים באמת את הפיסגה באירוח הלוקשרי בעולם.

רוב המלונות המפוארים של מילאנו שתוכלו לראות מיד בהמשך, ממוקמים במרכז העיר סמוך לאיזורים התיירותיים של העיר וקרובים ברוב המקרים במרחק הליכה מהאטרקציות המוכרות של מילאנו כמו הקתדרלה המפורסמת, כיכר פיאצה דלה רפובליקה ועוד.

היום נציג לכם באתר "מלונות 5 כוכבים בלבד" את הרשימה של מלונות היוקרה הטובים והמומלצים ביותר של מילאנו לפי ביקורות הגולשים ברשת ונבדוק מהם מהם כוללים ומה המחירים הממוצעים בעונת התיירות הקרובה.

5 מלונות היוקרה במילאנו הטובים ביותר לפי טריפ אדווייזר


להלן 5 מלונות היוקרה המפנקים והמומלצים ביותר לפי דירוג של אלפי ביקורות גולשים באתר התיירות הגדול ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":

  1. מלון מנדרין אוריינטל מילאן (Mandarin Oriental Milan) 
  2. מלון פארק הייאט מילאנו (Park Hyatt Milano)
  3. מלון אקסלסיור מילאנו (Excelsior Hotel Gallia - Luxury Collection Hotel) ‬
  4. מלון גראנד הוטל אט דה מילאן (Grand Hotel et de Milan)
  5. מלון ארמאני מילאנו (Armani Hotel Milano)

החל מ-1000 ש"ח ללילה זוג  - כמה יעלו לכם המלונות היוקרתיים ביותר במילאנו ב-2023?


מבדיקה שערכנו במספר גדול של אתרי תיירות ואתרי השוואת מחירים ובתאריכים שונים ומגוונים כמו חודשי הקיץ יולי ואוגוסט, עונות החגים ראש השנה, סוכות ופסח וגם בתאריכים רנדומליים בחודשי החורף, מצאנו כי מחירי המלונות 5 הכוכבים של מילאנו נעים בממוצע בין 1000 ל-3000 ש"ח לזוג ללילה כאשר המחיר הנמוך הוא עבור החדרים הזוגיים ועולה מעלה בהתאם לרמת החדר שמזמינים.

מלונות היוקרה במילאנו המומלצים ביותר ב-2023


להלן רשימה של מלונות 5 הכוכבים היוקרתיים הטובים ביותר במילאנו שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים מאוד:

מלון אקסלסיור מילאנו (Excelsior Hotel Gallia - Luxury Collection Hotel)

     
קשה מאוד להתעלם ממלון הפאר אקסלסיור מילאנו המדורג כמובן 5 כוכבים וזכה לשבחים כה רבים ברשת באתרי התיירות הגדולים בעולם. באתר בוקינג למשל, המלון דורג במקום הראשון מבין כל מלונות היוקרה של מילאנו עם ציון כולל של 9.4 לפי מעל 1000 חוות דעת מאומתות של גולשים מישראל ומהעולם.

גם אתר טריפ אדווייזר מציב את המלון המפואר במקום ה-3 מבין כל מלונות היוקרה במילאנו ומקום 5 בין כל המלונות שבעיר. המלון שוכן בבניין מפואר ומרהיב ומעוצב בקפידה רבה מאוד עד הפרט הקטן ביותר. הסגנון העיצובי של המלון הוא מודרני וחדשני וכך נראים גם החדרים הכוללים בין היתר ריהוט של מעצבים איטלקיים.

המלון הממוקם מול התחנה המרכזית של מילאנו, מציע גם ספא מפואר, בר ומסעדה הממוקמת על גג המלון. הגולשים ברשת חילקו בנדיבות שבחים על שירות הצוות, עיצוב המלון, רמת החדרים והרמה הגבוהה של ארוחות הבוקר ואין ספק שזהו אחד ממלונות היוקרה הטובים ביותר במילאנו.

המלון מציע סה"כ 235 חדרים המחולקים לחדרים זוגיים ולסוויטות כאשר המחיר הממוצע מתחיל ב-1400 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד


מלון ME מילאן איל דוקה (ME Milan Il Duca)

  
עוד מלון יוקרה מצויין במילאנו שגם זכה לתגובות אוהדות ע"י גולשים ישראלים רבים ברשת הוא מלון ME מילאן איל דוקה שזכה לציון 9.1 באתר בוקינג ולציונים מעולים גם באתר טריפ אדווייזר. מלון זה נחשב גם הוא לאחד הטובים ביותר בעיר.

מלון מפואר זה המדורג 5 כוכבים, ממוקם באיזור מעולה ליד פיאצה דלה רפובליקה ולא רחוק מהתחנה המרכזית. המלון מעוצב ברמה גבוהה מאוד ובסגנון מודרני וחדשני ביותר. חדרי המלון שעוצבו בידי מעצב איטלקי בעל שם, כוללים טלוויזיית לד ענקית, מיני בר מיוחד עם מתקן להכנת קוקטיילים ועוד אביזרים מטכנולוגיה מתקדמת.

המלון מציע גם מרפסת גדולה על גג המלון עם נוף מדהים של העיר ובתנאי מזג אוויר מתאימים, ארוחת הבוקר אף מוגשת שם. חדרי המלון מחולקים לשלושה רמות אירוח - חדר זוגי, חדר זוגי דלוקס וסוויטות. המחיר הנממוצע מתחיל בכ-1200 ש"ח לזוג ללילה בחדר זוגי ומגיע עד לכ-2000 ש"ח לסוויטה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלון מגנה פרס (Hotel Magna Pars)

  
מלון מגנה פרס הוא מלון מפואר יוקרתי מאוד השייך לרשת מלונות היוקרה הקטנים של העולם וכשמו, הוא מציע 39 חדרים בלבד. המלון מציע סוויטות בלבד ומכוון לרמה גבוהה מאוד של רמת איבזור ועיצוב החדרים. והעיצוב האיטלקי המודרני והמצויין, ניכר בכל ס"מ בסוויטות שכוללות גם טלוויזיה ענקית, ספות וכיסאות מעור וגם ספרייה קטנה.

המלון קיבל ביקורות מעולות ברשת וגם ממטיילים ישראלים רבים שהזמינו את המלון וחילקו שבחים בעיקר על רמת החדרים הגבוהה במיוחד ורמת השירות. המלון עצמו ממוקם במרכז מילאנו ברובע נאיבילי שנחשב לאחד האיזורים הטובים ביותר של מילאנו ומכונה גם רובע התעלות.

מחיר המלון הוא סביר ביחס למלונות 5 כוכבים בעיר ומחיר הסוויטות במלון מתחיל בממוצע ב-1200 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלון שאטו מונפורט מילאנו (Château Monfort) 

   
אם אתם מחפשים מלון 5 כוכבים במילאנו מפואר ומעוצב ובמחירים זולים וגם אחד שזכה להמלצות רבות ברשת באתרים ישראליים ובינלאומיים, מלון שאטו מונפורט הוא המלון בשבילכם. מדובר במלון מפואר ביותר המעוצב בקפידה רבה בסגנון המשלב בין המודרני ובין העתיק.

חדרי המלון גדולים ומרווחים מאוד וכוללים רצפות פרקט, טלוויזיית LCD וגם גישה חופשית לאינטנרט. המלון מציע איזור ספא מפואר עם בריכת שחייה מקורה, מסעדה איטלקית איכותית שזכתה לביקורות מצויינות ברשת וגם בר יין. סה"כ ישנם במלון 77 חדרים ברמות אירוח שונות החל מחדרים זוגיים ועד לסוויטות עם גישה לספא.

המלון קיבל ביקורות מעולות ברשת וכך באתר בוקינג למשל זכה לציון מצוין של 8.9 ובאתר טריפ אדווייזר דורג המלון במקום ה-16 מתוך למעלה כ-400 מלונות במילאנו.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלונות יוקרה מומלצים נוספים במילאנו


והנה עוד כמה מלונות פאר 5 כוכבים במילאנו שזכו להמלצות מעולות ברשת ע"י גולשים מהעולם ומישראל:

  • מלון בוסקולו מילאנו אוטוגרף קולקשן מילאנו (Boscolo Milano, Autograph Collection®) - מלון 5 כוכבים מצוין ומומלץ מאוד ברשת. ממוקם מול הקתדרלה של מילאנו ומציע ספא ובריכה. זכה לציון 8.1 בבוקינג ולביקורות ישראליות טובות מאוד. החל מ-1000 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון מליה מילאנו (Meliá Milano) - מלון 5 כוכבים שמציע לעיתים באמצעות אתר בוקינג מבצעים שווים ביותר שלפעמים מגיעים גם ל-500 ש"ח לזוג ללילה בלבד.
  • מלון טאון האוס דואומו מילאנו (TownHouse Duomo)  - מלון מפואר ומתוחזק ברמה גבוהה במיוקם מעולה במרכז העיר ממול קתדרלת מילאנו המפורסמת. קיבל המלצות טובות ברשת וזכה לציון 8.7 בבוקינג. החל מ-1500 ש"ח לזוג ללילה. 
  • מלון באליוני קרלטון (Baglioni Hotel Carlton) - מלון המדורג 5 כוכבים שקיבל ציונים טובים ברשת על רמת הניקיון, האיבזור בחדרים והשירות. ממוקם במרחק הליכה מכל המונומטים המפורסמים של מילאנו. כ-1500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון וספא פלאצו פאריג'י מילאנו (Palazzo Parigi Hotel & Grand Spa Milano) - מלון סופר מפואר ואלגנטי בעיצוב יוקרתי במיוחד עם חדרים מעוצבים ברמה גבוהה מאוד. המחיר לזוג ללילה מתחיל בממוצע ב-1800 ש"ח.

תמונה: Chris Yunker פליקר (CC BY-SA 2.0)

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה