מלונות יוקרתיים בקוס ל-2023 - מהו המלון הטוב ביותר?

אילו מלונות יוקרה תוכלו למצוא בקוס? מה הם מציעים וכמה הם יעלו לעונת התיירות של 2023. אתר "מלונות 5 כוכבים בלבד" מציג לכם את המלונות המפוארים והמומלצים ביותר בקוס.


מלונות יוקרתיים בקוס ל-2023 - מהו המלון הטוב ביותר?
   
האי היווני קוס (Kos) הוא אחד האיים הפופולריים ביותר ביוון לאחר רודוס וכרתים ונחשב ליעד אהוב מאוד על התיירים הישראלים כאשר מצד אחד הוא פונה לאוכלוסיה הצעירה המגיעה לחיי הלילה ולמסיבות שבאי, ומצד שני הוא מציע איזורים שלווים לחופשות רומנטיות סופר יוקרתיות המתאימות לזוגות בירח דבש או כל חופשה רומנטית דומה.

הכתבה הזאת פונה כמובן לחלק השני של התיירים - אלו שאוהבים מלונות לוקשרי ומחפשים למצוא את מלונות 5 הכוכבים הטובים ביותר בקוס שמציעים חדרים גדולים ומפנקים, מועדוני בריאות וספא מפוארים, בריכות מעוצבות ובהרבה מקרים גם אירוח הכל כלול מפנק כמיטב המסורת של מלונות יוון.

בקיצור, היום באתר "מלונות 5 כוכבים בלבד" החלטנו לבדוק ולהציג לכם את מלונות 5 הכוכבים המפוארים והשווים ביותר בקוס שזכו למספר ההמלצות הגדול ביותר ברשת ונבדוק מה בדיוק הם מציעים ומהם המחירים הממוצעים לעונת התיירות הקרובה.

5 מלונות היוקרה הטובים ביותר בקוס לפי טריפ אדווייזר


להלן 5 מלונות היוקרה הטובים ביותר לפי אתר התיירות הידוע "טריפ אדווייזר":

  1. מלון אקווה בלו קוס (Aqua Blu Boutique Hotel & SPA - Adults Only)
  2. מלון פלאצו דל מארה קוס (Palazzo del Mare‬)
  3. מלון דיאמונד דלוקס קוס (Diamond Deluxe Hotel)
  4. מלון בלו לגון וילאג' קוס (Blue Lagoon Village)
  5. מלון אסטיר אודיסאוס קוס (Astir Odysseus Kos Resort and Spa)

בין 400 ל-1000 ש"ח לזוג  - כמה יעלו לכם המלונות היוקרתיים ביותר בקוס ב-2023?


מבדיקה שערכנו במספר אתרי הזמנת מלונות בינלאומיים ואתרי השוואת מחירים ברשת, מצאנו כי המחיר הממוצע עבור המלונות היוקרתיים של קוס עומד על כ-450 ש"ח לזוג ללילה בממוצע בעונות הקיץ בחודשים יולי ואוגוסט וכ-400 ש"ח בממוצע בעונת החגים כמו שבועות, ראש השנה, סוכות או פסח וחודשי החורף.

שימו לב שזהו מחיר ממוצע והטווח המחירים הכללי נע בין כ-200 ש"ח בלבד ומגיע עד לכ-1200 ש"ח לזוג ללילה.

מלונות היוקרה הטובים ביותר בקוס ל-2023


להלן רשימה של מלונות היוקרה בקוס 5 הכוכבים שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:

מלון אקווה בלו קוס (Aqua Blu Boutique Hotel & SPA - Adults Only)

מלון אקווה בלו קוס הוא אחד המלונות המפוארים ביותר בקוס ומציע את כל מה שזוג מחפש לחופשה רומנטית באיי יוון כאשר חלק מביקורות הגולשים עליו מתארים אותו כתאילנד במרחק שעה טיסה בלבד. המלון ממוקם בעיירה קוס על חוף הים במקום שקט ורחוק מהרעש שבעיר אך מספיק קרוב לשם בנסיעה קצרה אם תחפצו לטייל בה מעט.

המלון זכה לדירוגים מאוד גבוהים ע"י ביקורות הגולשים ברשת ודורג במקום ה-1 במלונות היוקרה בקוס ובמקום ה-2 מבין כל מלונות העיר קוס באתר טריפ אדווייזר וקיבל גם את הציון המעולה 9.4 באתר בוקינג לפי כ-200 חוות דעת של גולשים מישראל ומהעולם.

המלון מעוצב ברמה גבוהה מאוד וסופר יוקרתית ומציע בריכת שחייה גדולה ומעוצבת עם בר משקאות, גישה לחוף הים, מועדון ספא מפואר ומסעדה נחשבת המגישה אוכל של שפים יוונים נחשבים ומוכרים. המלון מציע סוויטות לזוגות בלבד המעוצבות בקפידה רבה כאשר הסוויטות היקרות יותר כוללות גם בריכה פרטית וג'קוזי בחדר.

מחיר המלון מתחיל בכ-1000 ש"ח בממוצע לזוג ללילה בסוויטה רגילה ומגיע עד ל-3000 ש"ח בסוויטות המפוארות ביותר.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד


מלון מיכלאנג'לו קוס (Michelangelo Resort & Spa)

  
עוד מלון 5 כוכבים בקוס ומפואר בצורה יוצאת מן הכלל הוא אתר הנופש מיכלאנג'לו הממוקם מול הים באיזור השליו אגיוס פוקאס שנחשב לאיזור פופולרי מאוד למלונות יוקרה בקוס.

המלון מציע את כל השירותים שמלון 5 כוכבים צריך להציע - 2 בריכות שחייה אינסוף מעוצבות ומרשימות, איזור ספא גדול ומפואר הכולל חמאם טורקי, סאונה, הוט טאב, טיפולים ועיסויים ומסעדה מוקפדת ואיכותית.

המלון זכה לתגובות וביקורות מעולות בקרב מטיילים ישראלים רבים ברשת וזכה לציון של 8.4 באתר בוקינג לפי 200 חוות דעת מאומתות. המלון מציע 254 חדרי אירוח שונים שכוללים ברובם גם פינת ישיבה בחדר. מחיר החדרים במלון מתחיל ב-1000 ש"ל בממוצע לזוג ללילה ומגיע עד ל-2000 ש"ח לסוויטות היוקרתיות של המלון.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלון אסטיר אודיסאוס קוס (Astir Odysseus Kos Resort and Spa)

  
אם שופטים לפי חוות הדעת של המטיילים הישראלים באתר בוקינג על מלון אסטיר אודיסאוס קוס, כנראה שזהו מלון היוקרה המומלץ ביותר בקוס שזכה לשבחים ודירוגים מעולים בקרב המטיילים הישראלים ברשת. המלון זכה לציון 8.8 באתר בוקינג ובאתר טריפ אדווייזר דורג במקום ה-5 מבין כל מלונות היוקרה של קוס.

מיקומו של המלון הוא על חוף הים באיזור טיגאקי, כ-5 ק"מ מהעיר קוס. המלון גדול מאוד ומתפרס על שטח רחב ובנוי בצורה חכמה ונכונה והוא מומלץ הן למשפחות עם ילדים והן לזוגות שמחפשים שלווה ורומנטיקה. ישנן 5 בריכות שחייה שונות במלון, מועדון ספא מפואר עם בריכה ומסעדות משובחות המגישות ארוחות ברמה גבוהה מול חוף הים.

המלון בנוי למעשה ככפר נופש ומציע חדרים רגילים, דירות אירוח וסוויטות כאשר בחלק מהחדרים והסוויטות תוכלו למצוא גם בריכה משותפת או בריכה פרטית. מחיר החדרים במלון מתחיל ב-כ-700 ש"ח בממוצע.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד


מלון נפטון קוס (Neptune Hotel-Resort, Convention Centre & Spa)

  
מלון נפטון בקוס הוא עוד מלון 5 כוכבים מרשים ונחשב ללא ספק לאחד המפוארים והמומלצים שבאי היווני. המלון קיבל ביקורות מצויינות ברשת ואורחים רבים שהגיעו וחיפשו חופשת לוקשרי יוקרתית העניקו למלון שבחים רבים על אוכל מצוין, שירות ועיצוב המלון והחדרים.

המלון שוכן במבנה מרהיב ומוקף בצמחייה וגינות מעוטרת ביצירות אמנות ומלא פחות מ-5 בריכות שחייה גדולות וממוקם באיזור מסטיצ'רי. גם המלון וגם החדרים בו מעוצבים ברמה גבוהה עם רהיטים איכותיים המשרים אווירה יוקרתית ונעימה. החדרים במלון כוללים ברובם מרפסת וכוללים טלוויזיה בלווין, מקרר ועוד.

גם מלון זה מומלץ למשפחות או לזוגות ומציע מגוון פעילויות כגון גלישה ואופני הרים, טיפולי עיסוי ועוד. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון מתחיל בממוצע ב-1000 ש"ח בחדר זוגי רגיל ויכול להגיע עד ל-2500 ש"ח לדירת אקזקיוטיב מפוארת.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

ועוד כמה מלונות מפוארים בקוס עם מספר ההמלצות הגבוה ביותר


  • דאבלטרי ביי הילטון קוס-הלונה (Doubletree by Hilton Resort Kos - Helona)  - מלון 5 כוכבים מפואר בקוס שקיבל ציון מעולה מגולשי בוקינג (9.1). ממוקם באיזור שקט ומבודד. כ-800 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון מיציס רמירה ביץ' (Mitsis Ramira Beach) - מלון מפואר בקוס המציע גם אירוח הכל כלול ומומלץ גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים. המחיר: כ-1000 ש"ח לזוג ללילה .
  • מלון פרידיס פמילי קוס (Peridis Family Resort)  - מלון 5 כוכבים המציע מחירים זולים מאוד ביחס למלונות 5 כוכבים אחרים בקוס. קיבל את הציון 8.6 בבוקינג. כ-600 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה