5 המלונות המפוארים ביותר ברומא ב-2023 - איזה מלון הטוב ביותר?

מתכננים חופשה של ירח דבש או חופשה של פעם בחיים ברומא? קבלו את המלונות היוקרתיים ביותר ברומא שקיבלו הכי הרבה המלצות ברשת. מי במקום הראשון? ואיפה תשלמו 8000 ש"ח ללילה? אתר "מלונות 5 כוכבים בלבד" עם כל הפרטים.


5 המלונות המפוארים ביותר ברומא ב-2023 - איזה מלון הטוב ביותר?
   
רומא היא אחד האיזורים הקלאסיים והפופולריים ביותר לחופשה זוגית רומנטית ומהווה את אחד היעדים המבוקשים ביותר לחופשת ירח דבש או חופשה זוגית יוקרתית בקרב התיירים הישראלים.

היום באתר "מלונות 5 כוכבים בלבד" יצאנו לרשת כדי לבדוק ולהציג בפניכם את מלונות 5 הכוכבים הטובים והיוקרתיים ביותר ברומא שזכו בציונים ובחוות הדעת הטובות ביותר ברשת כדי שתוכלו לקבל את החוויה הרומנטית והמפנקת ביותר שתוכלו לקבל ולגלות מהם המחירים הממוצעים של מלונות אלו. אז אם אתם אוהבים ומעריכים מלונות לוקשרי, כדאי להמשיך ולקרוא את הכתבה הבאה.

5 מלונות היוקרה ברומא הטובים ביותר לפי טריפ אדווייזר


להלן 5 מלונות הפאר הטובים ביותר ברומא כפי שנקבע ע"י המלצותיהם של אלפי גולשי אתר הביקורות הידוע "טריפ אדווייזר":
  1. מלון J K פלייס רומא (J.K. Place Roma)
  2. מלון ד'ה אין אט ד'ה רומן פורום (The Inn At The Roman Forum-Small Luxury Hotels)
  3. מלון רזידנצה צ'ליני רומא (Residenza Cellini)
  4. מלון ד'ה פירסט לאקז'רי ארט רומא (The First Luxury Art Hotel Roma)
  5. מלון פלאצו מנפרדי רומא (Hotel Palazzo Manfredi)

כ-1500 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המפוארים ביותר ברומא ב-2023?


מבדיקה שערכנו במספר אתרי הזמנת מלונות ואתרי השוואת מחירים כמו בוקינג.קום או הוטלס קומביינד לתקופות שונות ב-2023 כמו חודשי הקיץ יולי ואוגוסט או בחגים כמו ראש השנה, סוכות או פסח וגם בחודשי החורף, מצאנו כי המחירים הממוצעים המלונות המפוארים של רומא עומדים על בין 1000 ל-2000 ש"ח לזוג ללילה כאשר טווח המחירים הגבוה קורה בעיקר בחודשי הקיץ והסתיו. בחורף, מחירי המלונות יורדים לאיזור ה-1000 עד 1300 ש"ח בממוצע.

מלונות יוקרתיים ברומא והמומלצים ביותר ב-2023


להלן רשימה של המלונות היוקרתיים והמפוארים ביותר ברומא שזכו למספר ההמלצות הגבוה ביותר ברשת באתרי התיירות המובילים בעולם:

מלון בוסקולו אקסדרה רומא (Boscolo Exedra Roma)


   
מלון בוסקולו אקסדרה ברומא הוא ללא ספק אחד המלונות המפוארים והמרשימים ביותר שתמצאו ברומא. מדובר במלון 5 כוכבים מפואר עם מבנה חיצוני מרהיב ויוקרתי. המלון זכה לביקורות מעולות ברשת גם באתר טריפ אדווייזר וגם באתר בוקינג כולל ממטיילים ישראלים רבים שלא התפשרו והחליטו ללון במלון. מלון זה הוא קלאסי לבחירה בירח דבש או לחופשה זוגית מפנקת בעיר.

המלון הידוע כאחד המלונות המארח באופן קבוע נשיאים ואנשים חשובים באופן קבוע, ממוקם בכיכר פיאצה דלה רפובליקה וקרוב מרחק הליכה לאתרים מוכרים רבים ברומא כגון המוזיאון הלאומי של רומא, תיאטרון האופרה וגם לתחנת הרכבת הגדולה טרמיני.

המלון בנוי בפאר ומציע לובי מפואר בסגנון מלכותי ובריכה מעוצבת הממוקמת במרפסת המלון. החדרים במלון כוללים חדרי רחצה משיש ומעץ מהגוני וכוללים גם מוצרי טיפוח יוקרתיים. ישנם סה"כ 283 חדרים המחולקים לחדרים זוגיים או לחדרים פנורמיים הנחשבים למפוארים ביותר במלון.

המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-1700 ש"ח בחדר זוגי וכ-3000 ש"ח לחדר פנורמי לזוג ללילה.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג.קום  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד


מלון J K פלייס רומא (J.K. Place Roma)

כנראה שמלון JK רומא הוא המלון המפואר הטוב ביותר ברומא. כך לפחות קבעו כל גולשי טריפ אדווייזר שדירגו את המלון במקום ה-1 בקטגוריית מלונות היוקרה ובמקום ה-4 מבין כל 1281 מלונות רומא. גם אלפי גולשי אתר בוקינג.קום כולל גולשים מישראל דירגו את המלון במקום הראשון במלונות 5 הכוכבים של רומא , העניקו לו את הציון המעולה 9.5 מתוך 10 ושיבחו את המלון בעיקר הודות למיקום, להשקעה במלון ולארוחת הבוקר.

המלון ממוקם בלב המרכז התיירותי של רומא במרחק הליכה של כ-10 דקות מהמדרגות הספרדיות, הפנתאון, פיאצה דל פופולו ואתרים נוספים. החדרים במלון מעוצבים בסגנון מודרני ויוקרתי מאוד וכוללים נוסף לכל האביזרים הסטנדרטיים, גם חדרי רחצה משיש, מיטות מבד מעבודת יד ואפיריון עץ יוקרתי.

המלון הוא קטן ומוגדר כמלון בוטיק ומציע 30 חדרים בלבד המחולקים לחדרים זוגיים ולסוויטות. המחירים הממוצעים מתחילים ב-2300 ש"ח לחדר זוגי או ב-4700 ש"ח לסוויטה לזוג ללילה.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג.קום  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד


מלון האסלר רומא (Hassler Roma)

אם אתם רוצים להרגיש כמו מלכים לכמה ימים, בידקו היטב גם את מלון האסלר רומא שנחשב לאחד המלונות המפורסמים והמפוארים ביותר ברומא. קריאת חוות הדעת באתר בוקינג למשל, תראה לכם עד כמה אהבו אורחי המלון את השירות המלכותי והאישי שמציע צוות המלון, את ארוחת הבוקר שזכתה לשבחים רבים ואת מיקומו המעולה של המלון. המלון גם דורג במקום ה-38 מתוך 1281 מלונות רומא באתר טריפ אדווייזר וזכה גם לציונים מעולים מגולשים ישראלים רבים ברשת.

שדרת הקניות המפורסמת ויה קונדוטי כמו גם המדרגות הספרדיות, טריניטה די מנוטי ואתרים מוכרים רבים נמצאים במרחק של דקות הליכה בלבד ממלון 5 כוכבים זה וכך גם תחנת מטרו ממנה ניתן להגיע די במהירות לוותיקן ולאיזורים נוספים בעיר.

המלון מציע מועדון בריאות יוקרתי כולל חדר כושר המשקיף לנוף פנורמי של כל העיר, מסעדה עם כוכב מישלן וחדרים וסוויטות מעוצבים ומפוארים. המחיר הממוצע במלון עומד על כ-2300 ש"ח לזוג ללילה ואם בא לכם ממש להתפרק אז סוויטה במלון יכולה להגיע בממוצע עד לכ-8000 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג.קום  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד 


מלון רומא קאבאליירי, וואלדורף אסטוריה (Rome Cavalieri, Waldorf Astoria)

   
דווקא מלון זה השייך לאחת מרשתות המלונות היוקרתיים המובילות בעולם מציע חדרים במחירים סבירים ונמוכים משמעותית משאר מלונות 5 הכוכבים ברומא (כ-1000 ש"ח לזוג ללילה בלבד). המלון הוא אחד הפופולריים ביותר באתר בוקינג וזכה לציון טוב מאוד של 8.8 מתוך 10 על סמך אלפי חוות דעת מאומתות של גולשים מרחבי העולם ומישראל.

מלון פאר זה דווקא לא ממוקם במרכז רומא וממוקם על ראש גבעה ומציע משם נוף מהמם של רומא ושל הותיקן. לטובת אלו שרוצים גם לטייל בעיר, המלון מציע שאטלים חינם היוצאים וחוזרים מדי שעה אל ויה ונטו שבמרכז העיר. הקוליסיאום נמצא במרחק של כ-25 נסיעה מהמלון.

כיאה למלון פאר ברמה כזו, מציע המלון מסעדה עם 3 כוכבי מישלן, בריכה חיצונית מפוארת, מועדון ספא ענק ואף מציע אוסף אמנות המפוזר ברחבי המלון. המלון מציע 350 חדרים וסוויטות בדרגות אירוח שונות כאשר החדרים הזוגיים מתחילים במחיר של כ-1000 ש"ח בלבד לזוג ללילה. הסוויטות היוקרתיות ביותר מגיעות בממוצע לכ-7000 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג.קום  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד 

הוטל רפאל רומא (Hotel Raphael – Relais & Châteaux)

מלון נוסף שחייב להיכלל ברשימה זו הוא מלון 5 הכוכבים רפאל רומא שנחשב לאחד מהמלונות היוקרתיים הפופולריים ביותר ברומא. מקראיה מהירה של הביקורות באתר בוקינג למשל, לא תמצאו כמעט ביקורות שלילית על המלון. הגולשים (כולל גולשים ישראלים רבים) ממליצים בחום על מלון זה והעניקו לו ציונים מעולים על מיקומו המצויין, שירות אדיב של הצוות, ארוחת בוקר מעולה ונדיבה ועוד.

פיאצה נאבונה המפורסמת ממוקמת במרחק של 2 דקות הליכה וכך גם אתרים מפורסמים רבים נמצאים במרחק דקות הליכה בלבד מהמלון. 51 חדרי המלון כוללים ריצוף פרקט וחדרי אמבטיה משיש וכוללים טלוויזיה עם ערוצי לווין, אינטרנט קווי ואלחוטי בחינם וכן ערכת מוצרי טיפוח במתנה.

המחיר הממוצע למלון זה עומד על כ-1700 ש"ח ללילה לזוג בחדר זוגי ומתחיל בכ-2500 ש"ח בסוויטה.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג.קום  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד

ועוד כמה מלונות יוקרה ברומא מומלצים


והנה רשימה של עוד כמה מלונות יוקרה ברומא שזכו להמלצות רבות ברשת וכדאי לברר גם עליהם:
  • מלון ספלנדידה רויאל רומא (Hotel Splendide Royal) - מלון מפואר בעיצוב קלאסי הממוקם בלב המרכז התיירותי של רומא. זכה להמלצות רבות ברשת עם ציון טוב באתר בוקינג 8.9. המחיר הממוצע: כ-1800 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון ד'ה אין אט ד'ה רומן פורום (The Inn At The Roman Forum-Small Luxury Hotels) - מלון 5 כוכבים שזכה להמלצות רבות ברשת ממטיילים מישראל ומרחבי העולם. מדורג במקום ה-2 בקטיגוריית מלונות היוקרה באתר טריפ אדווייזר.המחיר הממוצע: כ-1500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון פאלאצו דאמא (Palazzo Dama) - מלון מפואר במיקום מצוין בלב המרכז שזכה לציון 9.2 באתר בוקינג. 
  • מלון אלדרוונדי וילה בורגסה (Aldrovandi Villa Borghese) - עוד מלון פאר ויוקרתי במיוחד שזכה לחוות דעת מעולות. ממוקם במרחק 20 דקות הליכה מרחוב וייה ונטו אך מציע גם שירות הסעות לשם בחינם. המחיר הממוצע לזוג ללילה: כ-1600 ש"ח.
תמונה: Dennis Jarvis פליקר (CC BY-SA 2.0)

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה