5 מלונות היוקרה הטובים ביותר בברצלונה ב-2023

אילו מלונות יוקרה בברצלונה הם הטובים ביותר? אילו המלצות הם קיבלו מהגולשים וכמה הם יעלו לכם ב-2023? אתר "מלונות 5 כוכבים בלבד" עם כל הפרטים. כתבה לאוהבי הלוקשרי.


מלונות יוקרתיים בקוס ל-2023 - מהו המלון הטוב ביותר?
    תמונה: Moyan Brenn פליקר (CC BY 2.0)

ברצלונה (Barcelona) כבר שנים רבות מככבת ברשימת היעדים המובילים בפופולריות של התיירים הישראלים והם מגיעים בהמוניהם בכל עונות השנה. בין אם זה בעונת התיירות העמוסה של הקיץ והחגים ובין אם זה בחודשי החורף הרגועים. ברצלונה תמיד אקטואלית ומעניינת.

בשנים האחרונות מסתבר שהישראלים גילו גם את מלונות היוקרה של ברצלונה ובוחרים להשקיע קצת יותר כדי להרגיש לכמה ימים כמו מלכים. מלונות הפאר של ברצלונה מציעים ברוב המקרים מסעדות משובחות, בריכות אינסוף מעוצבות על גג המלון ושירות מאוד אישי ואדיב והתייר הישראלי אוהב את זה מאוד ומצביע ברגליו.

היום באתר "5 מלונות כוכבים בלבד" אספנו לכם את מלונות היוקרה של ברצלונה הטובים ביותר שזכו לביקורות וההמלצות הטובות ביותר ברשת באתרי התיירות המובילים בעולם.

5 מלונות היוקרה בברצלונה הטובים ביותר לפי טריפ אדווייזר


להלן 5 מלונות היוקרה הטובים ביותר בברצלונה כפי שנקבע ע"י המלצותיהם של אלפי גולשי אתר הביקורות הידוע "טריפ אדווייזר" לפי פילוח של מלונות 5 כוכבים ואירוח יוקרתי בלבד:

  1. מלון מרסר ברצלונה (Mercer Hotel Barcelona)
  2. מלון ד'ה סראס ברצלונה (Hotel The Serras)
  3. מלון EI פאלאס ברצלונה (Hotel Palace GL)
  4. מלון אבאק ברצלונה GL מונומנטו (ABaC Restaurant Hotel Barcelona GL Monumento)
  5. מלון דו פלאזה ריאל ג'י אל ברצלונה (Hotel DO Plaça Reial G.L)

כ- 1300 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המפוארים ביותר בברצלונה ב-2023?


מבדיקה מעמיקה שערכנו במספר אתרי הזמנת מלונות כמו בוקינג, אגודה, הוטלס קומביינד ועוד לתאריכים שונים בחודשי הקיץ יולי ואוגוסט, בתקופות החגים כמו ראש השנה, סוכות ופסח וגם בחודשי החורף, מצאנו כי מחירי מלונות ה-5 כוכבים שזכו גם במספר הגבוה ביותר של ההמלצות ברשת, מצאנו כי המחיר הממוצע שמשקף את טווח המחירים הוא כ-1300 ש"ח לזוג ללילה.

כמובן שתוכלו למצוא גם מלונות 5 כוכבים במחיר זול יותר ולעיתים גם בפחות מ-1000 ש"ח לזוג ללילה אך זהו המחיר הממוצע שצפוי לכם אם אתם מחפשים מלון לוקשרי אמיתי בברצלונה.

מלונות יוקרתיים בברצלונה והמומלצים ביותר ב-2023


להלן רשימה של המלונות היוקרתיים והמפוארים ביותר בברצלונה שזכו למספר ההמלצות הגבוה ביותר ברשת באתרי התיירות המובילים בעולם:

מלון סראס ברצלונה (Hotel The Serras)

אם רוצים להסתמך על המלצות הגולשים ברשת באתרים המובילים בעולם, כנראה שמלון סראס ברצלונה הוא מלון היוקרה הטוב ביותר בעיר הקטלונית. המלון דורג במקום הראשון באתר בוקינג על סמך מאות המלצות גולשים כולל של מטיילים מישראל וזכה לציון המדהים של 9.6 מתוך 10. גם עשרות אלפי גולשי טריפ אדווייזר דירגו את המלון במקום השני מבין כל מלונות היוקרה באתר ומקום 4 בכלל מבין כל מלונות ומקומות האירוח בברצלונה.

המלון ממוקם באיזור מעולה בברצלונה במרכז הרובע הגותי במרחק הליכה מאטרקציות רבות של העיר כגון קתדרלת סנטה מריה דל מאר, מוזיאון פיקאסו, הפלאזה ריאל ועוד. למעשה, במבנה המפואר של המלון, החל את הקריירה הצייר המפורסם פבלו פיקאסו.

כיאה למלון 5 כוכבים יוקרתי, המלון מציע מסעדה עם כוכב מישלן ובריכת אינסוף מעוצבת הממוקמת על גג המלון. במלון ישנם 28 חדרים בלבד הכוללים כולם מרפסת פרטית, טלוויזיה HD חכמה, מערכת קול אלחוטית ואינטרנט אלחוטי חופשי. החדרים מחולקים לחדרים זוגיים וסוויטות כאשר המחירים מתחילים באיזור ה-1500 ש"ח לזוג ללילה. כמעט ולא מצאנו ביקורות שליליות על המלון ואין ספק שמדובר באחד המלונות הטובים ביותר בברצלונה.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג.קום  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד 



בתמונה: שדרות לה רמבלס Moyan Brenn פליקר (CC BY 2.0)
    
מלון GL פאלאס (Hotel Palace GL)

ואם רוצים לשפוט מהו מלון היוקרה הטוב ביותר בברצלונה לפי ביקורות הגולשים הישראלים ברשת, כנראה שמלון GL פאלאס הוא אחד מהם. המטיילים הישראלים הרעיפו ברשת שבחים רבים על המלון שקיבל את הציון 9.3 באתר בוקינג על סמך כ-1300 חוות דעת מאומתות של גולשים. גם באתר "טריפ אדווייזר" המלון מדורג במקום ה-5 מבין כל מלונות ברצלונה הרשומים באתר וזכה לביקורות וציונים מעולים בעיקר על המיקום והשירות המפנק.

המלון ממוקם במרכז העיר קרוב לרמבלס ובמרחק הליכה מהלה פאדררה והקאזה באליו של גאודי ומאטרקציות רבות נוספות. המלון מעוצב בקפידה רבה ומציע מסעדה עם כוכב מישלן, בריכה ומועדון ספא המעוצב בסגנון בני המאיה.

ישנם במלון 125 חדרים הכוללים חדרים זוגיים וסוויטות מפוארות ומעוצבות בסגנון קלאסי הכוללים שולחן עבודה, טלוויזיה ומיני בר. המחיר הממוצע לזוג ללילה מתחיל ב-1500 ש"ח.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג.קום   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד


מלון עלמה ברצלונה (ALMA Barcelona) 


עוד מלון יוקרה בברצלונה שנחשב לאחד הטובים והמומלצים בעיר הוא מלון עלמה היוקרתי הממוקם במרכז העיר סמוך לפאסייג' דה גרסיה ובמרחק הליכה מבניין לה פדררה ומתחנת המטרו.

המלון קיבל ציונים מעולים ברשת כאשר באתר טריפ אדווייזר הוא ממוקם במקום ה-8 מבין כל המלונות בברצלונה ומופיע גם ברשימת עשרת מלונות היוקרה הטובים ביותר באתר בוקינג. כמעט ולא ניתן למצוא ביקורות שליליות על המלון שזכה גם להרבה ביקורות ישראליות טובות ברשת.

במלון תוכלו למצוא בריכה, חמאם טורקי, חדר כושר וסאונה וכן מסעדה איכותית. חדרי המלון מעוצבים באלגנטיות עם רהיטים יוקרתיים וכוללים גם גלישה חופשית באינטרנט. השירות של צוות המלון זכה ציונים מעולים בכל האתרים ברשת. המחיר הממוצע לחדר במלון מתחיל באיזור ה-1300 ש"ח לזוג ללילה בחדר זוגי והחל מ-1500 ש"ח לסוויטה.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג.קום  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד 


מלון NH קולקשן ברצלונה (NH Collection Barcelona Gran Hotel Calderón)

אם אתם מחפשים גם מלון יוקרה בברצלונה שזכה להמלצות מעולות ברשת, גם מלון במיקום מרכזי וגם מלון במחיר סביר, כדאי מאוד לבדוק את מלון NH קולקשן ברצלונה שנחשב לאחד הטובים ביותר בתחומו.

המלון קיבל את הציון 9 מתוך 10 על סמך מאות ביקורות של גולשים ישראליים וגולשים מרחבי העולם בעיקר הודות למיקומו המעולה (ליד שדרות לה רמבלה), ארוחת הבוקר המצויינת והאדיבה והשירות ויחס צוות המלון.

גם מלון זה מציע בריכת שחייה הממוקמת על הגג ומסעדת שף איטלקית איכותית ונחשבת בעיר. 252 חדרי המלון המעוצבים בקפידה מציעים רצפת פרקט, טלוויזיה ואינטרנט חופשי. תוכלו למצוא חדר במלון החל מ-900 ש"ח לזוג ללילה כאשר מחיר חדרי הפרימיום מתחיל בממוצע ב-1400 ש"ח.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג.קום  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד 

מלון אולה ברצלונה (Ohla Barcelona)


   
מלון אולה ברצלונה הוא ללא ספק אחד ממלונות היוקרה הטובים ביותר בברצלונה ומקריאת חוות הדעת על המלון של הישראלים באתר בוקינג למשל, ניתן להבין היטב מדוע. מלבד העובדה שמדובר במלון בוטיק 5 כוכבים עם עיצוב מודרני ואלגנטי ושירות מפנק, מדובר במלון במיקום סופר מעולה בלב המרכז של ברצלונה הקרוב לכל האיזורים החשובים לכל תייר שרוצה להגיע לעיר כגון הרובע הגותי, שדרות רמבלס, הקתדרלה ועוד.

גם מלון זה כמו שאר מלונות היוקרה של ברצלונה מציע בריכת שחייה על גג המלון וכן איזור ספא וחדר כושר. המלון מציע גם מסעדת טאפאסים שקיבלה ציונים מעולים ובר משקאות.

ישנם במלון 74 חדרים סוגיים, סוויטות ג'וניור וסוויטות גדולות כאשר המחירים מתחילים החל מ-1300 ש"ח בממוצע לזוג ללילה. המלון זכה לציון 9 באתר בוקינג ומדורג במקום ה-13 באתר טריפ אדווייזר בפילוח לפי מלונות היוקרה של ברצלונה.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג.קום  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד

ועוד כמה מלונות יוקרה מומלצים בברצלונה ב-2023


והנה רשימה של עוד כמה מלונות יוקרה בברצלונה שזכו להמלצות רבות ברשת וכדאי לברר גם עליהם:
  • מלון מאסטיק ברצלונה ג'י.אל (Majestic Hotel & Spa Barcelona GL)- מלון 5 כוכבים מפואר ביותר בברצלונה הממוקם בפסאז' דה גראסיה הקרוב ובמרחק הליכה משדרת רמבלס וכיכר קטלוניה. זכה לציונים מעולים ברשת. המחיר הממוצע לזוג ללילה: החל מ-1500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון גרנד סנטרל ברצלונה (Grand Hotel Central) - קיבל ביקורות מעולות ברשת וציון של 8.9 בבוקינג. ממוקם ברובע הגותי וכולל בריכת אינסוף על הגג. המחיר במלון עומד בממוצע על כ-1500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון אבאק ברצלונה GL מונומנטו (ABaC Restaurant Hotel Barcelona GL Monumento) - בין מלונות היוקרה הטובים ביותר בברצלונה שמדורג במקום ה-8 באתר טריפ אדווייזר.ממוקם באיזור מגורים יוקרתי בעיר. החל מ-1100 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון נרי ברצלונה (Hotel Neri) - מלון בוטיק קטן ומומלץ מאוד בברצלונה (ציון 9.3 בבוקינג!) הממוקם ברובע הגותי. כ-1500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון דו פלאזה ריאל ג'י אל ברצלונה (Hotel DO Plaça Reial G.L) - עוד מלון 5 כוכבים בברצלונה שזכה לציונים מעולים ברשת עם ציון של 9.3 בבוקינג. מציע 18 חדרים בלבד מועצבים ומפוארים וממוקם באיזור מעולה סמוך לרובע רמבלס. המחיר הממוצע לזוג מתחיל במלון ב-1700 ש"ח.

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה