המלונות הכי יוקרתיים בכרתים 2023 - הכינו את הארנקים

מתכננים חופשה בכרתים בקיץ 2023 הקרוב? לפני שאתם סוגרים על מלון, אתר "מלונות 5 כוכבים בלבד" אסף לכם את המלונות היוקרתיים והמפוארים ביותר בכרתים שזכו להמלצות הגבוהות ביותר ברשת. אז כמה זה יעלה לכם לכם? בכתבה שלפניכם.


המלונות הכי יוקרתיים בכרתים 2023 - הכינו את הארנקים
   
כרתים הוא אחד היעדים החמים ביותר בתיירות הישראלית ומדי קיץ מככב האי היווני בצמרת מובילי היעדים הפופולריים בקרב התיירים הישראלים. בכרתים אפשר למצוא את כל סוגי המלונות והריזורטים בכל דרגות האירוח אך האתר שלנו כפי שאתם בוודאי מבינים, מתעניין בסוג אחד בלבד - מלונות 5 כוכבים יוקרתיים.

לקראת עונת התיירות של קיץ 2023, החלטנו לבדוק עבורכם מהם המלונות המפוארים ביותר בכרתים ואילו מהם זכו להמלצות ולחוות הדעת של הגולשים הטובות ביותר ברשת. אז אילו מלונות הם המומלצים ביותר וכמה הם יעלו לכם? להלן הרשימה.

5 מלונות 5 הכוכבים הטובים ביותר בכרתים לפי טריפ אדווייזר


להלן 5 המלונות היוקרתיים הטובים ביותר לפי המלצותיהם של אלפי גולשי אתר הביקורות העולמי "טריפ אדווייזר":

  1. מלון קאזה דלפינו
  2. מלון Paradise Island Villas
  3. מלון Bellagio Boutique
  4. מלון La Maison Ottomane‬
  5. מלון Atlantica Kalliston Resort & Spa‬

המלונות הכי יוקרתיים ומפוארים בכרתים ל-2023


להלן רשימה של מלונות 5 הכוכבים המפוארים ביותר בכרתים שזכו לביקורות ולחוות הדעת הטובות ביותר ברשת ע"י גולשים מישראל ומכל רחבי העולם:

מלון דומז אוף אלונדה (Domes of Elounda, Autograph Collection)


  
מלון דומז אוף אלונדה הוא מלון מפואר ברמות הגבוהות ביותר בכרתים. המלון ממוקם באיזור אלונדה השקט בו נמצאים עוד כמה מלונות מפוארים נחשבים. הביקורות וחוות דעת של הישראלים באתר בוקינג על מלון זה מהללות ומשבחות את המלון וכמעט ולא ניתן למצוא ביקורת שלילית. בציון הכללי של חוות הדעת המאומתות בבוקינג, זכה המלון לציון מעולה של 9.1.

המלון מציע סוויטות מפוארות עם סלון ורצפת פרקט המתאימות גם למשפחות כאשר הסוויטות היקרות יותר מציעות גם בריכה פרטית בחדר. למשקיעים יותר, המלון אף מציע וילות פרטיות ומפוארות עם בריכה פרטית. המלון עצמו מציע גם בריכה גדולה, איזור ספא יוקרתי עם בריכה מקורה וגישה ישירה לחוף הים הפרטי של המלון. בנוסף, ישנן 5 מסעדות שונות במלון המציעות אוכל ים תיכוני, מאכלי ים ואסייתי.

המחיר הממוצע במלון ביולי אוגוסט מתחיל באיזור ה-7000 ש"ח לשלושה לילות בסוויטה המתאימה לזוג עם ילד. סוויטה גדולה יותר המתאימה למשפחה עם שני ילדים תעלה לכם כ-9000 ש"ח לשלושה לילות וסוויטה משפחתית עם בריכה פרטית תעלה באיזור ה-13,000 ש"ח לשלושה לילות.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד


מלון בלו פאלאס (Blue Palace, Resort & Spa)


   
עוד מלון 5 כוכבים בכרתים הנחשב לאחד הטובים ומומלצים באי הוא מלון בלו פאלאס שזכה להרבה מאוד ביקורות מצוינות מגולשים ישראלים שהספיקו ללון במלון וזכה לציון הכללי של 9.1 על סמך מעל 400 חוות דעת מאומתות של גולשים.

גם מלון זה ממוקם באיזור הנפלא אלונדה שבכרתים ומציע 251 בונגלוס פרטיים וסוויטות יוקרתיות שרובם כוללים גם בריכה פרטית (בחלקם הבריכה היא אף מחוממת). המלון מעוצב כולו ברמה גבוהה מאוד ומוקפדת ביותר וכולל בריכה חיצונית ובריכה מקורה, איזור ספא ענקי המשתרע על פני 2000 מ"ר עם מתקני חמאם וסאונות ומספר מסעדות בסגנונות שונים כגון מסעדת בשרים, מסעדה איטלקית, אסייתית וכו'.

מחירי בונגלוס פרטי במלון אנו גבוה במיוחד ביחס למלונות יוקרה דומים באיזור והמחיר הממוצע עבור לילה לזוג בבונגלוס ללא בריכה יעלה לכם כ-1600 ש"ח בלבד. אם אתם מעוניינים בבריכה פרטית בבונגלוס, זה יעלה לכם בממוצע כ-2000 ש"ח לזוג ללילה. מחירי הסוויטות במלון מתחילים ב-2500 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד


מלון כרתה מאריס ביץ׳ ריזורט (Creta Maris Beach Resort)


   
הריזורט כרתה מריס ביץ' הוא אחד הריזורטים המפורסמים והמפוארים של כרתים המציע גם אירוח הכל כלול מפנק. מלון 5 כוכבים זה, ממוקם על חוף הים בחרסוניסוס וכולל 3 בריכות שחיה, 6 מסעדות, 6 ברים, מרכז ספורט ימי, מועדון ילדים ומגרש משחקים ואף 3 מגרשי טניס מוארים.

תייירים ישראלים רבים העניקו למלון ציונים מעולים ושבחים על רמת המלון, על המיקום המצוין ועל השירות של צוות המלון. המלון נחשב לאחד הטובים ביותר עבור משפחות עם ילדים ובאתר טריפ אדווייזר למשל, המלון דורג במקום ה-8 מבין 182 מלונות בחרסוניסוס.

המלון מציע חדרים מפוארים או בונגלוס פרטיים וכן חדרים משפחתיים המתאימים לזוג עם שני ילדים. המחירים הממוצעים במלון מתחילים ב-1400 ש"ח לזוג ללילה ומטפסים מעלה לפי רמת החדר שתזמינו.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד


מלון רויאל הייטס (Royal Heights Resort)

מלון רויאל הייטס הוא אתר נופש 5 כוכבים עצום בגודלו המתפרס על פני שטח של 240,000 מטר וכולל בריכות שחייה גדולות ומפוארות ומתחם ספא. המלון מציע אירוח יוקרתי בחדרים דלוקס גדולים ומרווחים וכן וילות פרטיות עם בריכה פרטית לכל וילה.

המלון ממוקם באיזור מאליה סמוך לחוף הים (מרחק של 2 דקות נסיעה) ומציע גם מסעדה איכותית, מועדון משחקים לילדים, שירותי בייבי סיטר ועוד.

מחירי החדרים במלון זולים מאוד ביחס לתמרה ומחיר ממוצע של וילה עם 2 חדרי שינה, בריכה פרטית ונוף לים תעלה למשפחה בת 5 נפשות כ-2000 ש"ח ללילה בלבד.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד


מלון רויאל מרמין ביי (Royal Marmin Bay Boutique & Art Hotel)


  
מלון רויאל מרמין ביי הוא מלון חדש בכרתים ואחד המפוארים והמרשימים ביותר באי. המלון שמדורג כמובן 5 כוכבים ממוקם גם הוא באיזור אלונדה על חוף הים ומציע חוף פרטי ובריכה מפוארת ומעוצבת.

המלון זכה לביקורות מעולות ברשת ממטיילים ישראלים שהספיקו לשהות במלון וקיבל את הציון 9.1 באתר בוקינג. גם באתר טריפ אדווייזר המלון זכה לדירוג גבוה והוא מדורג בין הטובים ביותר באיזור אלונדה שבכרתים.

המלון מציע חדרים גדולים ומפוארים שעולים בממוצע כ-2000 ש"ח לזוג ללילה וכן חדרים יוקרתיים עם בריכה פרטית בחדר שעולים בממוצע כ-3600 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד


מלונות יוקרתיים נוספים בכרתים


להלן עוד כמה מלונות 5 כוכבים סופר יוקרתיים שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת:

  • מלון DGM מגארון (GDM Megaron Hotel) - מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם בהרקליון. החל מ-700 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון פיילוט ביץ' כרתים (Pilot Beach Resort) - מתחם נופש יוקרתי הממוקם במפרץ אלמירו בכרתים ומציע בונגלוס וסוויטות לזוגות ולמשפחות עם ילדים. המחירים מתחילים באיזור ה-1000 ש"ח ללילה לזוג.
  • מלון אלונדה ביי פאלאס (Elounda Bay Palace) - מלון 5 כוכבים מפואר ביותר השוכן באיזור אלונדה ומציע סוויטות, בונגלוס ווילות עם בריכה פרטית. קיבל ביקורות טובות מאוד ברשת. המחיר מתחיל ב-1200 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון סטלה פאלאס כרתים (Stella Palace) - אחד ממלונות 5 הכוכבים הפופולריים והמוכרים ביותר בכרתים הממוקם בחוף אנליפסי. המחיר: החל מ-1000 ש"ח לזוג ללילה.
תמונה: Ricymar Photography  מאתר flickr לפי רישיון CC BY 2.0 

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה